En af de førende danske sammenligningsplatforme, Samlino.dk, har ansat Simon Hovmand-Stilling som ny chef for PR, Communications & Public Affairs.

Selskabet, som sidste år fik tilført 150 mio. kr. af en række investorer, er stiftet af serieiværksætteren Mads Faurholt-Jørgensen og Kristian Pitzner-Jørgensen. Det har som erklæret mission at skabe transparens og valgfrihed for de danske forbrugere, når de skal vælge forsikrings-, bank- og teleprodukter.

– Jeg er super glad for, at Simon har valgt Samlino.dk, da jeg er overbevist om, at vi er et godt match, siger bestyrelsesformand Mads Faurholt-Jørgensen.

– Samlino.dk er kommet rigtig flot fra start, men vi vil gerne styrke brandet yderligere, så vi kan hjælpe endnu flere med vores platform – og den opgave er Simon den helt rette til at løse.

Ekstra skub i væksten

Medstifter og adm. direktør for Samlino.dk, Kristian Pitzner-Jørgensen, supplerer:

– Danskerne bruger årligt 5 milliarder kroner mere end nødvendigt, når de køber forsikrings-, bank- og teleprodukter.

– Vi har allerede hjulpet flere end 1,2 mio. personer med at få de rigtige produkter til den rigtige pris, og med Simon på holdet får vi mulighed for at sætte ekstra skub under vores væksteventyr, siger Kristian Pitzner-Jørgensen.

Simon Hovmand-Stilling, der blandt andet har en fortid som digital chef for TV 2 Nyhederne og senest var chefredaktør for Metroxpress, starter i den nye stilling øjeblikkeligt.

– Der var ikke så meget at tænke over, da muligheden bød sig. Samlino.dk tilbyder et unikt produkt, der i den grad er til gavn for de danske forbrugere, og samtidig er det en mulighed for at arbejde sammen med nogle vanvittigt dygtige mennesker. Jeg glæder mig til at komme i gang med arbejdet, siger Simon Hovmand-Stilling.