Torsdag 30. oktober 2014

TV 2 hyrer ny marketingchef

18. feb 13 Navne Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Danmarks største kommercielle tv-station har hyret ny marketingchef i skikkelse af Morten Kjær Petersen, der bl.a. har en karriere i Red Barnet og DR bag sig.

TV 2 har fundet en ny person til at stå i spidsen for TV 2|Marketing fra den 1. april. Valget er faldet på Morten Kjær Petersen, som fremover får ansvaret for mediekæmpens samlede markedsføringsaktiviteter

Han kommer fra en stilling som kommunikations- og fundraisingchef i Red Barnet, hvor han bl.a. stod i spidsen for organisationens kampagner, marketing og brandarbejde.

43-årige Morten Kjær Petersen har derudover en lang karriere bag sig hos TV 2’s ”ærkerival” DR. Både som eventchef og redaktionschef på P3, chef for DR Markedsføring Radio, redaktør på ”Aftenshowet” og chefredaktør på P3, P4 og Radioavisen.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.