Courses tabs (CT)

  • Bureau-stifter til MediaCom

    MediaCom har hentet en erfaren herre ind i en ny stilling som Business Director. Han var bl.a. med til at stifte og drive mediabureauet BPN og har tidligere været kommerciel direktør i Radio 100FM.

    03. juli 2017
  • Møllebro ny partner i ungt bureau

    En af den danske reklamebranches helt tunge kreative profiler, Claus Møllebro, har fundet nye græsgange som kreativ direktør og partner i det relativt unge bureau WeThink.

    30. juni 2017
  • Kindly har fået ny bureaudirektør

    Dorte Helene Dam, bl.a. tidligere marketingdirektør for TV 2, er ny bureaudirektør i Kindly. Hun vil lære os alle at sige Interaction Agency.

    28. juni 2017
  • Tre profiler bag nyt konsulenthus

    En erfaren bureau-profil, en content-specialist og en digital marketing-haj er gået sammen om at stifte et nyt, virtuelt konsulenthus, der vil hjælpe små- og mellemstore virksomheder med at tilpasse sig den digitale virkelighed. Navnet er Messbar – tysk for målbar.

    20. juni 2017
  • Digital profil går solo

    Han har været Head of Digital hos Dansk Supermarked og Digital Direktør hos envision – og nu har han etableret sin egen virksomhed. Fokus er digital transformation, e-handel og forretnings-udvikling – og første kundeprojekt er leveret.

    19. juni 2017
  • Per P rykker til tops i Grey

    Det globale reklame-netværk Grey har udpeget danske Per Pedersen til Global Creative Chairman – og dermed øverste ansvarlig for den kreative linje i hele netværket.

    16. juni 2017
  • Dwarf hyrer designchef

    Robin Nowicki bliver Chief Design Officer hos Dwarf. Han har arbejdet for ustwo, hvor han allerede har rådgivet seriøse brands som fx BMW.  Og så er han strategen bag Mobile Pay. ”Robin er en af branchens mest skarpe, kreative hjerner,” siger Thomas Sofienberg.

    14. juni 2017
  • Tung profil til Saxo.com

    Martin Stockfleth Larsen, der som CMO hos Adform i mere end fem år var med til at vækste det danske marketing-eventyr fra 80 til 800 medarbejdere, er ny CCO for onlineboghandelen Saxo.com

    13. juni 2017
  • Ny marketingdirektør til Tulip

    Det er en kendt Tulip-personlighed, der efter sommerferien sætter sig i stolen som ny Senior Director for Marketing and Innovation hos Tulip Food Company. I mellemtiden har hun dog været hos Arla Foods i godt seks år.

    06. juni 2017
  • Stærk digital profil til Make

    Det strategiske brand-bureau Make opruster på den digitale front, og bureauet har i den forbindelse hentet Coloplasts Head of Digital Channels ind som ny Digtial Director.

    02. juni 2017
  • Annoncørernes chef siger farvel

    Dansk Annoncørforening er i markedet for at finde en ny direktør. Otto B. Christiansen har efter 13 år valgt at trække sig. Bestyrelsen takker for en storartet indsats og er trukket i arbejdstøjet.

    01. juni 2017
  • AOL siger pænt farvel til Stigler

    Den amerikanske mediekæmpe AOL siger farvel til sin nordiske direktør, Jakob Stigler, der vil etablere et nyt bureau. Han afløses af Jesper Laumand, der også skal stå i spidsen for AOL's kommercielle aktiviteter i Norden.

    31. maj 2017
  • Thought leadership positionerer

    Thought leadership har potentiale til at være virksomhedens afgørende differentiator og derved en faktor, som aktivt positionerer virksomheden i markedet, mener Søren Berg fra MSLGroup.

    29. maj 2017
  • Partner forlader Advance

    Efter 15 år siger kreativ direktør og partner Morten Kirckhoff farvel til Advance for at hellige sig sine rejser, foredrag og bogprojekter. Jagten på en afløser er gået ind, men der er tid til at vente på den rette, siger Advance-direktør Jens Krog.

    29. maj 2017
  • Agger forlader Brødrene Dahl

    Christian Agger, der i seks år har været e-handels og marketingdirektør i Saint-Gobain Distribution Denmark – hvor han bl.a. har stået bag Brødrene Dahls succesrige, digitale rejse – er blevet headhuntet til et globalt job.

    24. maj 2017
  • Uncle-profil i fin reklame-jury

    Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer og Head of Digital Grey Nordics, er udpeget som finalist-dommer ved 2017-udgaven af den prestigefulde effektpris Euro Effie Awards.

    24. maj 2017
  • Lundgrens er ny jura-partner

    Dansk Markedsføring har valgt Lundgrens som ny juridisk partner. ”Vi forestiller os, at det især vil være rådgivning inden for immaterialret og markedsføringsret, medlemmerne vil efterspørge,” siger Nina Ringen fra Lundgrens.

    22. maj 2017
  • Nilfisk napper Nets’ marketingspids

    Det hæderkronede danske brand Nilfisk – der står foran en snarlig børsnotering – har hentet en erfaren B2B-marketingprofil ind som marketing- og kommunikationsdirektør i Norden. Han kommer fra Nets.

    19. maj 2017
  • Ny marketingspids til TDC

    Danmarks største it- og telekoncern, TDC Group, har fundet en ny marketingspids til at varetage den overordnede branding. Han ser frem til opgaven og er gået på jagt efter en ny marketingchef og community manager.

    18. maj 2017
  • Ny direktør til digitalt bureau

    In2media Gruppen har oprettet en ny stilling - Chief Experience Officer – og hentet en gammel kending af bureauet ind til at løfte opgaven. Han kommer senest fra den JWT-ejede digitale bureaukæde Mirum.

    17. maj 2017