Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Bureau napper tung lobbyist

    En tung profil tiltræder per 1. marts 2017 stillingen som Head of Public Affairs hos et dansk PR og Public Affairs bureau. Han har bl.a. rådgivet Gordon Brown og Poul Nyrup Rasmussen.

    21. februar 2017
  • Marketingchef udnævnt til CEO

    Softwarevirksomheden Globase International skal på jagt efter en ny marketingchef, idet den hidtidige netop er udnævnt til CEO i virksomheden.

    14. februar 2017
  • Marketingprofil skal styrke Nilfisk

    Den danske industrivirksomhed Nilfisk – der efter planen introduceres på børsen i foråret – har fået ny Vice President for Global Field Marketing. Hun kommer fra en stilling som marketingdirektør hos Røde Kors

    13. februar 2017
  • Geelmuyden hyrer reklameprofil

    Et af Skandinaviens største kommunikationsbureauer fortsætter oprustningen med to nye profiler. Den ene er decideret på reklamer, den anden er rådgiver i forbruger- og livstilskommunikation.

    13. februar 2017
  • Bureau opruster med konceptchef

    PR- og kommunikationsbureauet Kompas vil styrke kompetencerne på kampagner inden for bl.a. Healthcare og Consumer, og til det formål har man hentet en erfaren brancheprofil ind som konceptchef.

    13. februar 2017
  • Designpris klar med årets jury

    Danish Design Award har udpeget juryen, der skal kåre de bedste eksempler på design, der gør en forskel - ikke bare for øjne og sjæl, men også for industri og samfund.

    13. februar 2017
  • Dansker skal spotte ungt talent

    En af verdens største ungdoms-konkurrencer i kreativitet, Young Ones - under The One Show - har udpeget en dansker til at sidde i juryen.

    09. februar 2017
  • Værsgo: Otte design-trends i 2017

    Adobes kreative evangelist, Paul Trani, har skuet forsigtigt ud i fremtiden og præsenterer her sine bud på de vigtigste design-tendenser, der kommer til at præge resten af 2017.

    09. februar 2017
  • Tunge digitale profiler til Odense

    Nykredit, Jysk Fynske Medier og Brems & Co. er blandt sponsorerne, når danske erhvervsfolk i april igen sætter hinanden stævne i Odense for at diskutere, hvordan man omsætter bits til dollars. Bag står en erfaren marketingmand.

    08. februar 2017
  • Ny marketingchef til DSB

    DSB’s hidtidige marketingchef, Line Nielsen, har kastet sig ud i rollen som selvstændig, og afløseren er fundet hos TV 2, hvor hun hidtil har været medie- og udviklingschef.

    07. februar 2017