Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Hjort-rådgiver retur til bureau

    Claus Hjort Frederiksens særlige rådgiver, Lisbeth Mikkelsen, forlader sin post og vender tilbage til Radius Kommunikation, som hun forlod i 2015.

    18. januar 2017
  • Kraften i fortællingen

    Der ligger innovation og medarbejder-motivation gemt i virksomhedernes historie og værdier. Glem aldrig dem, siger Pernille Stokholm Bøg fra PwC.

    18. januar 2017
  • Ung + erfaring + digital

    Holm Marcher & Co. har jagtet Anne Fournais i seks år. Nu er den både unge, erfarne og digitale marketingstrateg så hentet ind som partner i headhunterbureauet.

    18. januar 2017
  • Ny marketingchef til DONG Energy

    DONG Energy har fået ny marketingchef på B2B-siden. Han kommer fra lignende stillinger hos bl.a. Nianet, PA Consulting Group og NNIT.

    17. januar 2017
  • Ikke billigst, men vigtigst

    Vi vil være vigtigst, ikke billigst, og vi positionerer os bl.a. gennem arbejdet for at styrke børn og voksnes trivsel, siger Anthony Lim fra Call me, en af Danmarks 200 dygtigste marketers.

    17. januar 2017
  • Bureau skal på direktør-jagt

    Den internationale PR-koncern Hill+Knowlton Strategies skal ud at se sig om efter en ny direktør til sit danske kontor. Den nuværende CEO bliver generalsekretær for WWF Verdensnaturfonden.

    16. januar 2017
  • Ny kom-spids til VisitDenmark

    Tidligere adm. direktør i Rådet for Sikker Trafik - og Divisionsforeningen Håndbold - er ny chef for corporate kommunikation i turismeorganisationen VisitDenmark.

    16. januar 2017
  • Ny kom-spids til Rockwool

    Rockwool har ansat Michael Zarin som ny kommunikations-ansvarlig fra midten af februar. Han kommer fra en stilling som kommunikationschef i Vestas.

    13. januar 2017
  • Fireball-profil skifter hest

    Det digitale bureau Pentia har hentet en erfaren bureauprofil ind til en nyoprettet stilling som Account and Business Development Director.

    10. januar 2017
  • ISS: Content is King

    Vi lægger massevis af indhold ud, ikke mindst White Papers, for at styrke kunde-dialogen. Det skaber brand awareness, siger Peter Ankerstjerne fra ISS

    09. januar 2017