Articles tabs

Courses tabs (CT)

Banken der vil være hyggelig

03. dec 13 PR & Kommunikation Skrevet af Susanne Ingemann
0

Hos internetbanken PenSam Bank besluttede man sidste år - for at imødekomme sin særlige målgruppe - at hjemmesiden skulle være mere personlig og hyggelig - og mere sælgende. Og det virker: Antallet af kunder vokser, og ifølge en brugeranalyse på sitet før og efter re-designet, er der nu også markant flere, der overvejer at skifte til banken.

Relaterede artikler

Det hører formentlig til sjældenhederne, at en bank re-designer sin hjemmeside med det erklærede formål at blive mere personlig, mere hyggelig og mere nærværende.

Det var ikke desto mindre, hvad internetbanken PenSam Bank gjorde sidste sommer, og resultatet er ifølge en analyse fra Paso Research ikke til at tage fejl af: banken tiltrækker i dag flere og flere kunder, kundetilfredsheden stiger, og markant flere end tidligere siger, at de vil overveje at skifte til PenSam Bank.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.

Sider