Sunrise står bag en ny kampagne for danbolig, hvor fire kendte danskere viser rundt i deres nabolag.

Kampagnen tager udgangspunkt i danboligs nye digitale platform ”Vores Nabolag,” som giver kommende boligkøbere nye muligheder for at gå på opdagelse i Danmarks mange unikke boligkvarterer.

I kampagnen følger vi sangerinde Dorthe Gerlach fra Hush, håndboldekspert Daniel Svensson, skuespiller Gordon Kennedy og sangerinde Julie Berthelsen, der alle har et meget nært og personligt forhold, til netop det område de bor i.

Igennem kampagnen byder de hver især velkommen til deres nabolag. Vi bliver bl.a. introduceret til Dorthe Gerlachs yndlings genbrugsbutik på Rantzausgade og Daniel Svenssons stamcafé i Aalborg.

Omgivelserne er lige så vigtige som boligen

– Med kampagnen ønsker vi at formidle den personlige oplevelse, man får på den nye digitale platform “Vores Nabolag”, siger Janus Jauch, kreativ direktør hos Sunrise,.

– Med kampagnekonceptet ”Velkommen til Vores Nabolag” kommer vi helt ind bag facaden og ser de steder, som gør det til et værdsat kvarter af de lokale beboere. Det, der gør, at nabolaget ikke bare er Nørrebro, men også samtidig er Dorthe Gerlachs nabolag.

– Gennem mange års erfaring fra boligmarkedet ved vi, at boligens omgivelser er lige så vigtige som selve boligen for de danske huskøbere.

– Særligt oplever vi en øget efterspørgsel på et mere personligt indblik i lokalområdet, som man ikke umiddelbart kan google sig frem til, siger Anne Mette Koch kommerciel chef fra danbolig og fortsætter:

–  Det er det behov, vi med ”Vores Nabolag” nu kan imødekomme, og det er vi stolte af og glade for.

Du kan se og læse meget mere om de kendte danskeres favoritsteder og samtidig gå på opdagelse i dit eget nabolag her, og se to af filmene herunder:

Dorthe Gerlach

Gordon Kennedy