Dansker til tops i MediaCom

06. nov 13 PR & Kommunikation Skrevet af Christian W. Larsen
1

Palle Diederichsen er ny topchef i MediaCom Beyond Advertising EMEA-region. Han går fra et ansvar for otte mennesker til 350 ildsjæle med speciale i content-produktion. Palle Diederichsen er allerede i gang.

Relaterede artikler

Danske Palle Diederichsen er udnævnt til managing partner og Head of MediaCom Beyond Advertising (MBA) for EMEA-regionen.

Fra nytår flytter han med kone og lille barn til London for at bestride det ansvarsfulde job for et af de første mediabureauer, der satsede på content produktion og distribution på tværs af mediekanaler.

– Jeg glæder mig enormt til det nye job, hvor jeg bliver daglig leder af EMEA-teamet, siger Palle Diederichsen, der for knap fire år siden trådte ind i Beyond Advertising-enheden i Danmark. Den er vokset fra nul til otte medarbejdere siden da. I London skal han være chef for 85 mand og inden for hele EMEA-regionen 350 personer.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.

300x250_Article2

Sider