Otte unge kreative fra disse breddegrader kan nu glæde sig over et diplom fra Creative Circle Award 2013.

Dermed har talenterne sikret sig en billet til VM i reklame, Cannes Lions, om et par måneder.

Her skal de fire vinderpar dyste mod unge fra resten af reklameverdenen.

Årets opgave var baseret på en brief fra Specialisterne, der er en virksomhed, hvis medarbejderstab består af personer, der bl.a. lider af autisme.

 

De fire vinderpar - i de forskellige kategorier - er:

 

 

Advertising

Arbejde: Find Holger

Bureau: Kernel Global

Kreative: Joachim Juel Ulrich & Mathias Wehlitz

Design

Arbejde: Autisme i øjenhøjde

Bureau: Kontrapunkt

Kreative: Peter Urban & Nilas Andersen

Film

Arbejde: Lars

Bureau: DMJX: Kreativ Kommunikation

Kreative: Jeppe Ritz & Louis Pilmark

Digital

Arbejde: Quiz med specialisterne

Bureau: DMJX: Kreativ Kommunikation

Kreative: Mads Haugsted Rasmussen & Tammes Alexander Thomsen Bernstein