På mandag byder mediebureauet Mindshare velkommen til en ny kontaktdirektør i skikkelse af kontaktdirektør Henrik Kraglund.

Han får dermed det øverste ansvar for at servicere Mindshares kunder, herunder ledelse af kontaktafdelingen.

Derudover træder han også ind i mediebureauets direktion, hvor han fremover skal danne ledelsestrio med Martin Ove Rasmussen samt Nino Cardell.

Henrik Kraglund kommer fra reklamebureauet Halbye Kaag JWT, hvor han har været Client Service Director de seneste otte år.

Før dette var Henrik Kraglund på Publicis i fem år, og inden da på IUM, hvor han agerede Media Director for Publicis’ Optimedia, der i dag er kendt under navnet Starcom/ZenithOptimedia.

- Henrik kommer med mange års erfaring på tværs af kommunikationsbranchen, hvoraf de sidste 13 år på reklamebureau er inden for områder, som Mindshare i højere og højere grad involveres i. Det gælder kommunikationsstrategi, konceptudvikling, projekt-/kundeledelse, reklameproduktion etc. Henriks brede profil passer perfekt med vores fremtidige strategi, og jeg ser meget frem til at arbejde sammen med Henrik igen, lyder det fra Martin Ove Rasmussen, administrerende direktør for Mindshare, i en pressemeddelelse.