Det er nærmest regnet med priser over reklamebureauet Robert/Boisen & Like-mindeds kampagne ”The Generous Store” for Anthon Berg.

I april var det Danish Internet Award. I maj hentede kampagnen den første ”Bees Award” hjem til Danmark nogensinde. Få uger senere udpegede trendspotter-sitet Springwise kampagnen som en af årets bedste marketing-idéer. I sommer vandt kampagnen en bronze-løve ved VM i reklame i Cannes. Og i sidste uge blev det til guld i kategorien Food & Drink Interactive ved Epica Awards i Paris.

Og nu kan Robert/Boisen & Like-minded så sammen med Anthon Berg glæde sig over endnu to nydelige stykker metal ved Epica Awards, som netop har offentliggjort konkurrencens vindere af henholdsvis sølv og bronze-medaljerne.

To sølv blev det til for den kærlige butik, en gang i kategorien Media Innovation og en gang i kategorien Promotion & Incentives.

Siden starten har kampagnen i det hele taget vakt stor international opsigt. Medier som Creativity Online, Trendhunter, Fastcompany, PSFK, Springwise og Mashable har omtalt den, den er blevet delt vidt og bredt via Facebook, Twitter og diverse danske og internationale blogs.

”The Generous Store” er udviklet af Robert/Boisen & Like-minded og eksekveret i samarbejde med Molamil, Gobsmack, OMD og Essencius.

Se case-filmen her.