Kommunikationsbureauet Geelmuyden.Kiese kom ud af regnskabsåret 2011 med en vækst i omsætningen på to millioner kroner og et resultat før skat på tre millioner kroner. Det svarer til en fremgang på 44 procent.

- Vi er tilfredse med resultatet for 2011. Vi vokser stabilt og samtidig er vores vækst større end markedets også i år. Det svarer til den plan, vi har lagt for virksomhedens udvikling, siger Jeppe Kjær Veddinge, partner og bestyrelsesformand for Geelmuyden.Kiese i Danmark.

Resultaterne kommer i kølvandet på en travl tid, der bl.a. har budt på en større ledelsesrokade og købet af House of Communication

- Tallene viser, at sidste års omstrukturering af ledelsen for at imødekomme den stigende efterspørgsel på strategiske kompetencer har givet resultater. Omstruktureringen frigjorde tid hos partnerskabet til rådgivning og salg, samtidig med selskabet blev mindre personafhængig, siger partner Jeppe Kjær Veddinge.

Han bakkes op af Maria Steno, der er administrerende direktør i Geelmuyden.Kiese.

- I 2011 er vi lykkedes med at sprede rådgiveransvaret på flere skuldre. Årets resultat er baseret på en stærk holdindsats fra alle medarbejdere og en bredere og mere specialiseret rådgivergruppe. Jeg er stolt og taknemmelig over den indsats, mine kollegaer har leveret i 2011, og jeg glæder mig til de projekter og resultater, vi skal levere sammen til vores kunder i fremtiden, siger hun.

 

<object type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.blubrry.com/player/player_mp3_maxi.swf" width="200" height="20" wmode="transparent"><param name="movie" value="http://www.blubrry.com/player/player_mp3_maxi.swf" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="FlashVars" value="mp3=http%3A//feedproxy.google.com/%7Er/pottercut/%7E5/s-8VIWhwykE/affiliate-marketing-anders-saugstrup.mp3&amp;&amp;showvolume=1&amp;bgcolor1=5D1719&amp;bgcolor2=CD311B&amp;buttoncolor=FFFFFF&amp;buttonovercolor=BBBBBB&amp;sliderovercolor=BBBBBB&amp;slidercolor1=ffffff&amp;slidercolor2=cccccc&amp;width=200" /></object>