PR-bureau scorer Pinterest

20. jan 14 PR & Kommunikation Skrevet af Susanne Ingemann
0

Facebook gør det og Yelp gør det: Henter PR-assistance hos danske Morsing. Og nu er endnu et internationalt navn kommet til, idet også den sociale digitale opslagstavle Pinterest har valgt Morsing til at stå spidsen for sine danske PR-aktiviteter.

Relaterede artikler

I de seneste år har det københavnske PR-bureau Morsing hjulpet sociale superbrands som Facebook til spalteplads i de traditionelle medier, og nu har det sociale, digitale medie Pinterest også valgt Morsing som dansk pr-bureau.

Dansk design, mode og madkultur skiller sig positivt ud globalt, og det er blandt andet derfor, den globale digitale foto-tavle Pinterest for nylig valgte at investere i en dansk version - og finde et dansk pr-bureau.

- Vi er forpligtet til fortsat at gøre Pinterest-oplevelser gode for folk i Danmark, så de kan gemme og opdage ting, de elsker, sagde Matt Crystal, Head of International hos Pinterest, fornylig til Børsen.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.

300x250_Article2

Sider