Det kun 10 måneder gamle digitale bureau Think! Digital har tilsyneladende ramt lidt af en guldåre på det danske marked.

Siden starten i december 2011 kan de fire tidligere Creuna-chefer i hvert fald prale af have føjet kunder som Post Danmark, Novo-selskabet NNE Pharmaplan, Q8, Bupa International, G4S, Sparinvest og Eniro på referencelisten.

- Vi har haft blæsende travlt, siger Mads Gustafsen, Managing Director, og fortsætter: “Der er mange forretningsudfordringer derude, som skal løses digitalt. Både ud mod forbrugeren og ind i virksomheden, så vi løber stærkt. Vi er selv i marken hele tiden, og har et stærkt netværk af freelancers og samarbejdspartnere suppleret med dygtige studerende fra IT-Universitetet.”

Og nu er tiden så kommet til at hente flere kræfter til bureauet. Siden sommer har de fire partnere således arbejdet på at hente flere tunge kræfter ind på fuld tid for at leve op til den store efterspørgsel.

Tung Creuna-profil til bureauet

Det har blandt andet betydet, at Nanna Engberg, seniorkonsulent og user experience lead hos Creuna gennem de sidste seks år, fra den 1. august flyttede ind på Østerbro i København for at arbejde sammen med de tidligere kolleger i Think! Digital.

- Jeg har arbejdet tæt sammen med Nanna i seks år hos Creuna, og hun er en fantastisk dygtig user experience-designer med en kæmpe empati for kundens forretning og organisation, siger Klaus Silberbauer, der er kreativ direktør hos Think! og fortsætter: ”At det er lykkedes at nå frem til en aftale med Nanna, kan kun beskrives som en meget glædelig milepæl i bureauets korte historie.”

1. oktober startede Lea Biesbjerg Hesselballe Thomsen. Hun har en fortid hos både DR og TV2, og har senest været ansvarlig for DJØFs digitale satsninger, og den 1. november siger bureauet velkommen til Charlotte Christensson, der bl.a. har en en fortid som e-commerce manager hos ECCO, CMO hos Athena IT og senest har huseret på reklamebureauet Masters i Kolding.

Hermed rammer Think! 12 fastansatte, og selskabet kan notere en vækst på 300 procent de første 11 måneder. Alt i mens tallene på bundlinjen holdes helt i sort.

- I 2013 skal der vækstes yderligere. Vi er glade for vores freelance-netværk, men skal være endnu stærkere på den kreative side. Så næste skridt er en erfaren, digital senior art director, siger Klaus Silberbauer.

Think! Digital ejes og drives af Mads Gustafsen, Jon Lollike, Morten Johnstad-Møller og Klaus Silberbauer.