Når L.O.C. udgiver sit nye album ”Prestige, Paranoia, Persona Vol. 1”, kan albummet downloades gratis fra TDC’s platforme i fem uger. Og vel at mærke kun hos TDC.

Strategien og konceptet er udtænkt af det digitale reklamebureau Subsero, som også står for eksekveringen af kampagnen, og Kristoffer Hamborg, adm. direktør hos Subsero betegner kampagnen som anderledes og nytænkende:

- L.O.C. kommer meget bredt ud med sin musik, og kan tilføre flere dimensioner til oplevelsen med ekstramateriale som remixes og behind the scenes-optagelser. TDC får samtidig opmærksomhed i en attraktiv og svært tilgængelig målgruppe, og styrker din sin brand position over for målgruppen.

I løbet af kampagnen vil brugerne blive eksponeret for TDC’s produkter og TDC får dermed adgang til helt nye kanaler, så som L.O.C.’s Facebook-side - og dermed en stor fanskare, som skal hente albummet via TDC.

Samarbejdet har været undervejs i en længere periode, hvor strategien blev fastlagt og konceptet finpudset.

- Det har været et spændende forløb og lidt af et puslespil at få to ret forskellige profiler til at mødes i ét samlet udtryk, siger Kristoffer Hamborg afslører samtidig, at udover udgivelsen af L.O.C.’s nye album er mere i vente. - Dette er ikke bare kommunikation. Det er nye muligheder. I løbet af kampagneperioden vil forbrugeren opleve at blive præsenteret for produkter fra TDC og deres samarbejdspartnere, som logisk udspringer af konceptet. Man fristes til at kalde det win-win-win. For udover de to parter får forbrugerne også en masse muligheder, de ellers ikke ville have fået, slutter Kristoffer Hamburg.

L.O.C.s nye album Prestige, Paranoia, Persona Vol. 1 kan downloades fra 23. marts og fem uger frem.