Efter flere måneders research ligger beslutningen klar, og Klausen + Partners er valgt som det bureau, der skal hjælpe Telia Erhverv med at få en endnu stærkere position på det danske marked blandt større virksomheder.

- Vi glæder os til at bruge vores spidskompetencer og erfaringer med B2B til at være med til at sikre Nordens største teleskab en stærk position og ikke mindst større markedsandel på det danske marked. Telemarkedet er jo både spændende og meget dynamisk. Det stiller store krav til både strategi og kreativitet, når kunderne skal tiltrækkes, fastholdes og udvikles, siger Hans-Henrik Søndersted-Olsen, der er adm. direktør hos Klausen + Partners.

De to Marketing Managers hos Telia Erhverv, Maja Aagaard og Terese Serup, er ikke i tvivl om, hvorfor valget faldt på Klausen + Partners.

- Vi har haft en dialog med flere bureauer, men i sidste ende var der ingen tvivl om, at vi på Østerbro mødte nogle mennesker med en unik indsigt og stor erfaring på meget komplekst erhvervsmarked. Samtidig har Klausen + Partners gennem mange år bevist, at de kan skabe konkrete og meget målbare resultater for deres kunder. Det synes vi selvfølgelig er interessant, lyder det i kor i en pressemeddelelse fra Marketing Managerne.

Selv om samarbejdet er nyt, er det allerede i fuld gang, og der arbejdes på højtryk for at fastlægge strategien og fundamentet for de aktiviteter, der i 2013 skal overbevise markedet om, at Telia Erhverv er det helt rigtige valg når det gælder tele- og dataløsninger.

Hos Klausen + Partners er glæden over valget også til at få øje på:

- Det er ikke nogen hemmelighed, at vi er både rigtig glade for og stolte af, at Telia Erhverv har valgt os som deres partner. Og vi glæder os meget til at skabe resultater og udvikle samarbejdet i de kommende år, siger Hans-Henrik Søndersted-Olsen.