Har krisen sat marketinginvesteringerne på hold? Eller vil danske virksomheder i 2013 fortsat investere i deres brand og position?


Giv dit bud på hvor mange procent af de største, danske annoncører, der forventer større reklamebudgetter i 2013 og deltag i lodtrækningen om tre flasker god vin.


Vil du deltage i lodtrækningen om 10 x 3 flasker luksus Malbeck fra Erik Sørensen, så send dit bud i en mail til info@markedsforing.dk senest mandag den 26. november inden klokken 12.00.

Du kan også give dit bud til kende i afstemningsmodulet til højre for artiklen her - men vær opmærksom på, at du kun deltager i konkurrencen ved at sende os en mail. 

Tidligere år forventede så mange af annoncørerne større reklamebudgetter:


 

2006                    47 procent


2007                    48 procent


2008                    44 procent


2009                    28 procent


2010                    32 procent


2011                    44 procent

2012                    37 procent

Vinderne af konkurrencen offentliggøres i Bladet Markedsføring i uge 3, og vinderne får direkte besked.

Eventuelle spørgsmål til konkurrencen stilles til Jan Maagaard på
 jm@markedsforing.dk.