200 mio. personer kender til Mars One. 200.000 har meldt sig. Vi har udvalgt 100 – og skal bruge 24 til træningen, der varer 12 år. Bas Lansdorp forklarer her betydningen af rejsen ud i rummet.
19. april 2018RelationsPeople og We Love Peoples KvanteKarina, en case med krudt i fra Holm Kommunikation og tre af slagsen fra Halo.agency er i finalen ved årets EM i PR, SABRE Awards EMEA.
18. april 2018Detailkæderne fastholder deres tilbudsaviser, fordi de virker. Og med automatiseret produktion har den nordiske markedsleder Elkjøp gjort dem til en god forretning.
11. april 2018Vi ved, at anmeldelser er et vigtigt marketingværktøj, men husker du at få brugerne til at give dem? Her kan du læse, hvordan vi skabte en lead-vækst på 316 procent fra anmeldelsesplatformen G2 Crowd.
27. marts 2018Grundfos-ikonet Niels Due Jensen abdicerer og en epoke slutter, men pumpegiganten kommer ikke til at slingre af den grund. Mads Nipper er nemlig skipperen: ”Vi arbejder altid for at skabe værdi for alle interessenter af virksomheden og optræder ansvarligt, ” siger han.
25. marts 2018Mensch og Sansir vandt her til aften guld ved World Media Awards med Faroe Islands Translate. Det er andet år i træk, Færøerne vinder guld ved det fornemme award-show.
22. marts 2018For at tiltrække de dygtigste talenter i dansk detailhandel, sætter IKEA Danmark i dag strøm til fortællingen om arbejdspladsen IKEA. Bureauet We Love People står bag - se film produceret af Uitch Iscratch her.
22. marts 2018På årets generalforsamling fik Kreativitet & Kommunikation grønt lys til at optage Public Relation Branchen i foreningen. Bestyrelsesformand Jens Peter Jensen glædede sig over potentialet i den fusion.
21. marts 2018Thomas Sofienberg fik under et år til at sætte sit præg på Dwarf. ”Thomas Sofienberg var udset til at lede revitaliseringen, men har efter bestyrelsens vurdering ikke kunne løfte opgaven”, lyder det.
16. marts 2018Under konceptet ”What’s next?" kommer Zlatan Ibrahimović til at teste Samsungs produkter på en helt ny måde. ”Personligt er jeg en teknikfreak,” siger stjernen, og ”jeg er i gode hænder med Samsung.”
15. marts 2018Discovery Networks er i luften med en ny streamingtjeneste, Eurosport Player, der bakkes op af en massiv lanceringskampagne. McCann og IUM er bureauerne bag. Se kampagnefilmen her.
15. marts 2018Det kan være meget farligt at skabe forretningsplaner, når idéen endnu ikke er testet i markedet, mener Alexander Osterwalder. Han og 99 andre førende iværksættere er interviewet af Jonathan Løw i The GuruBook.
15. marts 2018Kommunikationsbureauet Essencius er nomineret til en prestigefuld pris hos amerikanske PR News for brandaktiveringen ”Pandora Christmas Workshop”, skabt for smykkegiganten i samarbejde med Dansk Røde Kors.
14. marts 2018Den danske brancheforening for PR- og kommunikationsbureauer, Public Relations Branchen, har genvalgt en stærk bestyrelse og formanden, Kresten Schultz Jørgensen.
08. marts 2018I anledning af kvindernes internationale kampdag har det norske Finansforbundet lanceret en fin lille film, der så glimrende viser, at de kommende generationer (forhåbentlig) ikke accepterer manglende ligeløn.
08. marts 2018Native advertising vokser i betydning, og godt ni ud af ti annoncører siger, de vil bruge værktøjet i år. Og nu er det blev tid til at sende de bedste cases ind til bedømmelse i Native Advertising Awards, hvis du vil have 33 pct. i rabat.
06. marts 2018Marketing automation styrker virksomheders brandværdi og bidrager til en sund forretning. Marketing automation er nemlig et effektivt styringsværktøj, der sikrer ensartet kommunikation på tværs af platforme, vurderer Papirfly.
05. marts 2018Flere end 700 skoler og 157.000 elever landet over markerer i dag Skolernes Trivselsdag: Et initiativ, som Red Barnet og Call me – Tal ordentligt står bag. I år fokuserer materialet især på digital mobning.
02. marts 2018Intensive kundeanalyser af Imerco og Brandhouse førte til dannelsen af Imerco Home. Udgangspunktet var Imercos opkøb af Inspiration, men også en større ambition inden for boligtilbehør.
02. marts 2018Bates Y&R indgår et strategisk partnerskab med den globale software-gigant SAP. Dermed leverer Y&R’s Brand Asset Valuator og SAP Hybris et skarpt tilbud til virksomheder via ægteskabet mellem følelser og fornuft.
01. marts 2018