Uanset om du arbejder med sociale og digitale medier til daglig, eller det blot er din faglige interesse, kan du komme helt ind i maskinrummet og lære af de bedste på området.

I uge 9 er der nemlig Social Media Week (SMW’18), og Dentsu Aegis Network afholder events i løbet af hele denne uge samt er vært for en paneldebat omkring digital markedsføring.

De forskellige events er fyldt med aktuel viden og tiltag, du kan gå direkte hjem og bruge inspirationen og værktøjerne efterfølgende.

Sådan lyder indbydelsen fra Dentsu Aegis Network, der afholder 14 events under den ugelange inspirations-festival, hvor også Advice, Wavemaker, Vizeum, Maersk, iProspect, Aller, Google og Accenture Digital er til stede.

Hvad er Social Media Week Copenhagen?

SMW består af en række gratis events i hele København, hvor du kan lære om en meget bred palette inden for digitale- og sociale medier.

Alle kan bidrage med events i løbet af ugen. Det er især bureauer, der arbejder med sociale medier, der laver events. Du får muligheden for at blive klogere på de nyeste trends, og naturligvis hvordan du bruger dine (digitale) data.

Hvorfor ikke benytte dig af muligheden for at lære fra specialister og branchefolk, der har et indgående kendskab til både nye og gamle teknologier og platforme? Videndeling er i højsædet, og du vil også få mulighed for at få en god snak med oplægsholderne bagefter.

Mangler du inspiration eller konkrete, praktiske tips, er der meget at hente til SMW’18. Det er ikke bare højtflyvende teorier, der vil blive diskuteret. Det er konkrete data, håndgribelige resultater og praktiske værktøjer, du kan lægge i din digitale værktøjskasse og derved være klædt godt på til at arbejde med digital transformation, sociale medier og ledelse i den digitale verden.

Læs mere her.