Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • YouTubes mest populære reklamer

    Ifølge Google er de mest populære danske reklamer på YouTube: Nescafé, Do It Forever for Spies og After Eight Danmark. På europæisk plan sniger DNA Journey for momondo sig ind på en 10. plads.

    17. januar 2017
  • Er YouTuber-fans bare børn?

    En undersøgelse fra parret bag den populære YouTube-kanal RobinSamse giver et hint om alderen på de danske YouTuber-fans. Digital ekspert kalder resultaterne ”et spændende indblik i motoren på YouTube”.

    05. januar 2017
  • SoMe-Detox og Business First

    2017 bliver året, hvor ”Business is King”, først derefter skal vi adressere kommunikationen, mener Kim Jong Andersen. Han er desuden selv gået på kur, nemlig en SoMe-Detox, fordi de fleste samtaler på de sociale medier er værdiløse.

    05. januar 2017
  • 2017: Hold øje med messaging apps

    I 2011 var kun én messaging app blandt de 10 mest downloadede i App Store. Nu er der seks, og det påvirker virksomheders kommunikation på sociale medier. Er du klar til det?

    21. december 2016
  • Gå på Facebook eller i glemmebogen

    Det er ikke kun Coca-Cola, Maersk og andre giganter, der kan booste butikken ved hjælp af sociale medier. En lille dansk iværksættervirksomhed har succes med det samme, men indsatsen kræver årvågenhed, lyder advarslen.

    15. december 2016
  • Snapchat-brillerne er landet

    Små video-snacks hitter hos de unge, og med Snapchats nyeste påhit - Spectacles - får brands nye, kreative muligheder for at ramme den eftertragtede målgruppe. Bureauet Revolt - og folkene bag banking app’en Lunar Way - har som nogle af de første i Danmark fået fingre i brillerne.

    13. december 2016
  • Troværdighed er nøglen

    Det er ikke nødvendigvis størrelsen, men ”gørelsen”, og det gælder også influencer marketing. Dermed bevæger vi os fra influencer marketing til influencer PR, mener Mads Keilberg Johansen, digital chef hos Holm Kommunikation.

    13. december 2016
  • YouTubere vil være mediehus

    Nordens største YouTube-netværk Splay åbner et niche-site, hvor youtubere kan sælge deres specielle produkter. Fem SoMe-ikoner åbner ballet, der har potentiale til at disrupte en del butikker og sites.

    08. december 2016
  • Ford Instagram-kikser i Danmark

    En række kendis-opslag på Instagram er skjult reklame for Ford, mener Forbrugerombudsmanden. Så nu er bil-producenten meldt til politiet.

    07. december 2016
  • Brug beskyttelse – også på social

    Sats på de sociale medier, hvis du skal brande din virksomhed, men husk beskyttelse. Så kan du undgå svindlere, kopiprodukter og falsk markedsføring, lyder det i denne klumme, der også rummer syv gode råd til at håndtere det i praksis.

    05. december 2016