Torsdag 2. oktober 2014

Kundetab var dyrt for Lysholm

30. nov 06 Skrevet af Markedsføring
0

Bruttoresultatet blev halveret i seneste regnskabsår, men bureauet venter at være tilbage på niveau igen i indeværende år.

Lysholm Reklamebureau måtte sige farvel til bl.a. to af de større kunder i seneste regnskabsår, og det har sat sit tydelige præg på regnskabet for 2005/06.
Bruttoresultatet blev halveret til 3,556 mio. kr. og driftsresultatet faldt fra et plus på 1,337 mio. kr. til et minus på 909.436 kr., hvilket har betydet, at mere end halvdelen af aktiekapitalen er tabt.
Leif Lysholm fortæller, at den voldsomme nedgang skyldtes tabet af bl.a. to større kunder.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.