Onsdag 26. november 2014

Mejeriforeningen til Nørgård Mikkelsen

05. dec 11 Skrevet af Susanne Ingemann
0

Det danske mejeribrugs brancheorganisation, Mejeriforeningen, vender efter omkring 10 år tilbage til det fynske reklamebureau Nørgård Mikkelsen. Lige nu er en skolemælks-kampagne i luften.

Mejeriforeningen har behov for at styrke den generiske kommunikation omkring mælk og har derfor valgt at vende tilbage til sit ”gamle” reklamebureau Nørgård Mikkelsen, hvor foreningen også var kunde i en årrække i slutningen af 90’erne.
Og det fynske reklamebureau har såmænd allerede søsat den første aktivitet – en kampagne for skolemælk – men opgaven rummer meget mere end det I den kommende tid påbegynder bureauet således flere opgaver med fokus på strategi og kommunikation på hele mejeriområdet, oplyser kontaktdirektør, Kasper Kjærsgaard Jensen fra Nørgård Mikkelsen.
At valget er faldet på Nørgård Mikkelsen, mener han skyldes bureauets stærke fødevarekompetencer og gode erfaringer fra tidligere samarbejder med mejeribranchen.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.