Lørdag 1. november 2014

Offensivt partnerskifte hos Anew

14. okt 11 Skrevet af Susanne Ingemann
0

En af de tre partnere i det unge reklamebureau Anew er efter gensidig aftale købt ud af bureauet af de to andre partnere. Hans afløser er dog allerede på plads, og han får blandt andet en aktiv rolle i at drive newbiz.

Det blot halvandet år gamle reklamebureau Anew, skifter ud i partnerkredsen, der hidtil har bestået af Mads Duzenius Christensen, Rune Degett og Mathias Birkvad med en tredjedel ejerskab hver.
De tre partnere har efter fælles overensstemmelse indgået aftale om at købe Mathias Birkvad ud af selskabet, idet parterne havde forskellige holdninger i forhold til hvilken vej, bureauet skulle fremadrettet.
Anew, der holder til på Kongens Nytorv, kommer dog ikke til at stå uden strategisk direktør, for allerede den 1. november indtager Jesper Fuglsang den post.
Han kommer fra en stilling som strategisk direktør på mediebureauet Maxus, og tanken er, at han indtræder i partnerkredsen hos Anew.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.