Lørdag 20. september 2014

Bloggers

  • 19. sep 14 Af Poul Mikkelsen

    Tilbage til det kreative bureau

    0

    For et par måneder siden havde jeg en dialog med en af mine soulmates omkring den drastiske branche-udvikling. Mens jeg tænkte over det, fik jeg en mail med denne annonce (se den i bunden af blogindlægget) fra min gode ven. Den satte fuldstændig tingene på plads. Med en empatisk pen sætter den ord på, hvad jeg følte. Hvorfor forlod vi den klarhed, annoncen udtrykker? Hvad gik galt? Kunderne vil skam gerne have opmærksomhed, men de vil ikke betale for at blive pustet i øret.

    læs mere
  • 16. sep 14 Af Rasmus Houlind

    Kan 1:1 kommunikation betale sig?

    2

    Det skulle være den hellige gral inden for markedsføring – hvis bare det handler om mig, så køber jeg. Men hvorfor tilrettelægger du så ikke bare al din kommunikation ud fra 1:1? Hvorfor nogensinde gøre andet? I dette indlæg stiller jeg skarpt på, hvorfor det ikke er så ligetil at kommunikere udelukkende 1:1 med sine kunder – nye som eksisterende. Hvad er det, der skal til, for at det bliver muligt i din virksomhed – og hvordan bliver det rentabelt at gå ned af denne vej.

    læs mere
  • 24. aug 14 Af Christian W. Larsen

    Bag lukkede døre

    0

    Mon ikke de fleste politisk-økonomisk interesserede ventede i spænding på, at DR’s dygtige dokumentarister gav os ”DONG – bag lukkede døre”? En sjælden appetizer til efterårets politiske drøftelser med tråde frem til næste valg. Desværre brændte DR-folkene denne gang straffesparket. Kejseren var nøgen. Det ændrer dog ikke ved, at DONG-sagen er så spændende, at den tigger om mere åbenhed. Ikke nyfigent, men faktuelt.

    læs mere

Sider