Mandag 31. august 2015

Bloggers

  • 27. aug 15 Af Jakob Rachmanski

    Du kan ikke hive dig selv op ved håret!

    0

    Når jeg i et svagt øjeblik køber 12 flasker vin i min foretrukne online vinhandel, Vivino, er det ikke fordi, vi pludselig mangler noget at byde vores tørstige venner. For jeg har allerede rigeligt, hvis jeg skulle få trang til at feste. Vivino har nemlig forstået at tale til mine følelser (mere om det en anden gang), så jeg kommer til at købe noget, som jeg reelt ikke har brug for. I mængder der ikke modsvarer mine præferencer.

    læs mere
  • 25. aug 15 Af Christian W. Larsen

    Kejserens reklameklæder

    0

    Dét er overskriften på et dristigt indspark i debatten om det fremtidige bureau-annoncør samarbejde, og det er forfattet at tre stærke profiler fra DDB Copenhagen, Marvelous og McCann Copenhagen. Når de tre indleder med, at selv om kommerciel kommunikation har alle teknologiske muligheder, ”kan der imidlertid godt opstå en nagende fornemmelse af, at noget ikke er helt som det burde være,” læser vi automatisk videre.

    læs mere
  • 12. aug 15 Af Jakob Rachmanski

    Advarsel: Dine kunder ved ikke, hvad de vil have

    0

    Indrøm det bare! Beslutninger hvor konsekvenserne er lette at gennemskue, og som er lette at gennemføre, trumfer ofte de komplekse der er vanskelige. For det er mentalt udmattende at tænke. Når vi skal vurdere værdien af et produkt, som vi ikke kender særligt godt, forfalder vi til at sammenligne med andre lignende produkter.

    læs mere

Sider