Tirsdag 9. februar 2016

Bloggers

  • 03. feb 16 Af Christian W. Larsen

    Tak for inspirationen

    0

    Hvis ingen har en holdning til dig eller dit brand, eksisterer du ikke. Det er faktisk ikke sagt bedre, end Donald Trumps gamle visdom: – If your business is not a brand, it is a commodity. Vi kan også lytte til endnu en erhvervsspids, Jeff Bezos, stifteren af Amazon: – Your brand is what other people say about you when you are not in the room.

    læs mere
  • 24. jan 16 Af Christian W. Larsen

    Kunde-fokus?

    0

    Et nyt år er vågnet med en vigtig besked fra godt 200 marketeers: Kunden er i fokus i 2016, og ord som Customer Centric, Customer Journey og Customer Experience (Officer) bør skrives bag øret. Vi bliver helt varme om hjertet, når de gode næringsdrivende siger det i vores nye bog The M list. Og hvis de lever op til klichéerne, skal det nok blive et godt år. Men tvivlen lever altså stadig. Kunden, næsten, medmennesket, forbrugeren har været genstand for vore varmeste følelser de seneste mange år. Husk tilbage til salig Søren Kierkegaard, der skrev for godt 150 år siden:

    læs mere
  • 06. jan 16 Af Nicolas Zangenberg

    7 grunde til at lave en personlig webside

    0

    At have en personlig webside, som viser din biografi, kontaktinformation, kompetencer, uddannelse m.m., er en god måde at markedsføre dig selv på overfor potentielle såvel som eksisterende kunder, men også overfor ledere, som måske overvejer at rekruttere dig til en stilling. Trods dette er det kun 7% af personer i erhvervslivet, som har valgt at have en personlig webside. Så at udvikle en vil adskille dig fra konkurrenterne. Nedenfor kan du læse mere om, hvorfor det er vigtigt at få lavet en personlig webside. 1) Nemmere at kontakte dig

    læs mere

Sider