Fredag 25. april 2014

Søgefelt

Bloggers

  • 18. apr 14 Af Christian W. Larsen

    Exodus til Budapest

    0

    Hvorfor ikke tage til Budapest og bedømme reklamer, når andre fejrer jødernes Exodus fra Egypten til det hellige land? Budapest er en dejlig om end særdeles slidt by, og udsigten fra hotel Mirage over Donau mod Gellért-bjerget fascinerende. Knap så fascinerende er den kommercielle kommunikation, vi bedømmer som en optakt til Cannes-festivalen. Den minder i bedrøvelig grad om de gennemsnitlige danske arbejder, vi trættes af i hverdagen. · 40-45 pct. rent skrammel,

    læs mere
  • 10. apr 14 Af Kresten Schultz Jørgensen

    Folkeskolereformen: Lanceringen kræver involvering

    0

    Fra et kommunikationsperspektiv har folkeskolereformen jo indtil nu været en taber. Et kommunikationsmål for regeringen og KL ville og kunne jo rimeligvis være at gennemføre en reform, som de involverede som minimum forstod og accepterede og ideelt set glædede sig til at realisere. Sådan bør strategiske målsætninger jo være, med mindre man som udgangspunkt synes, at alle store beslutninger skal komme som en skuffelse for de berørte …

    læs mere
  • 27. mar 14 Af Christian Egemose Agger

    Big Data – Big Buzz?

    0

    Big data har snart været igennem alle livscyklussens faser. Fra den indledningsvise – kolossale – hype, hvor big data næsten kunne gro guld på træerne, til nu hvor det er forbeholdene, der trækker overskrifter. Sygt overvågningssamfund, amputering af den kreative proces er eksempler på kritik. Jeg forstår det godt. Vi har hørt alt for meget om perspektiverne i big data og alt for lidt om resultater. Så bliver man mistænksom. Vi klikker og køber mere

    læs mere

Sider