Torsdag 28. maj 2015

Bloggers

  • 28. maj 15 Af Neel Edeling

    Løbet vindes bagfra

    0

    Det er en gammel talemåde fra cykelsporten: At løbet vindes bagfra. Men hvis målet er at blive verdens største smykkebrand, er det så stadig den bedste strategi?

    læs mere
  • 27. maj 15 Af Christian W. Larsen

    The economy, stupid

    0

    Så trykkede Helle T. på den røde valgknap, og tak for det fru statsminister. I stedet for at sige ”Yes Minister”, siger vi ”the economy, stupid,” med tak for lån til James Carville, den ledende strateg bag Bill Clintons valgsejr over George H. W. Bush i november 1992. På vej ud af recessionen stod Clinton over for en umulig opgave. Bush førte tårnhøjt på point efter invasionen i marts 1991 i Irak, idet 90 pct. af amerikanerne gav ham et positivt skudsmål. Hans sejr over Clinton var en ”Slam Dunk.”

    læs mere
  • 22. maj 15 Af Frederik Olesen

    Husk kritisk sans over for annoncering på online-video

    0

    Betydningen af kommerciel online-video vokser år for år. Det understreger den årlige opgørelse af annoncevæksten online fra Danske Medier. Rent faktisk investerer danske annoncører en markant større andel af annoncebudgettet i digital annoncering end resten af verden. Spørgsmålet er, om den øgede digitale investeringslyst er et udtryk for effektive digitale formater eller ukritiske annoncører?

    læs mere

Sider