Mandag 1. september 2014

Bloggers

  • 24. aug 14 Af Christian W. Larsen

    Bag lukkede døre

    0

    Mon ikke de fleste politisk-økonomisk interesserede ventede i spænding på, at DR’s dygtige dokumentarister gav os ”DONG – bag lukkede døre”? En sjælden appetizer til efterårets politiske drøftelser med tråde frem til næste valg. Desværre brændte DR-folkene denne gang straffesparket. Kejseren var nøgen. Det ændrer dog ikke ved, at DONG-sagen er så spændende, at den tigger om mere åbenhed. Ikke nyfigent, men faktuelt.

    læs mere
  • 22. aug 14 Af Jakob Møller Larsen

    De 6 hovedingredienser i omni channel marketing

    0

    Hvis du har ambitioner om, at I skal møde jeres kunder med en sømløs oplevelse, uanset hvilke kanaler kunden benytter og hvor ofte hun skifter imellem dem, så er der 6 ingredienser – discipliner om man vil – der er vigtige at drive på kundeorienteret facon og med stor modenhed. Læs her, hvilke og få inspiration til hvordan. Følg evt. også mit arbejde med bogen "Hvis det handler om mig... Så køber jeg!"

    læs mere
  • 30. jul 14 Af Jakob Møller Larsen

    Når et nyt navn er en god idé - Malaysia Airlines

    0

    Nogle gange er et navneskift en god ide - hvis man ønsker at lægge afstand til negative associationer. Navnet er et meget stærkt symbol, og hvis indsatsen i øvrigt omfatter et grundlæggende strategiskift, kan øvelsen være en sund markering. Derfor ret logisk – som jeg mener her - at Malaysia Airlines i disse uger overvejer både strategiskift og navneændring.

    læs mere

Sider