Torsdag 3. september 2015
  • 02. sep 15 Af Jakob Rachmanski

    Ser du syner?

    Måske er det ikke så underligt. Men du kan optimere din B-t-B-markedsføring ved at se lidt nærmere på, hvordan folk har for vane at bearbejde information. Og i særdeleshed, hvordan de bearbejder din markedsføring og kommunikation.

    læs mere
  • 02. sep 15 Af Mads Jensen

    Hvem vinder Årets Rambuk?

    En god sommerferie er veloverstået, og batterierne er ladet op til et spændende efterår – også selvom det danske sommervejr var tæt på ikkeeksisterende i min ferie.

    læs mere
  • 31. aug 15 Af Christian W. Larsen

    Thulles første store fejl

    Det er sjældent, man tager Dansk Folkepartis boss Kristian Thulesen Dahl i regulære fejl. Altså virkelige dummerter.

    læs mere
  • 27. aug 15 Af Jakob Rachmanski

    Du kan ikke hive dig selv op ved håret!

    Når jeg i et svagt øjeblik køber 12 flasker vin i min foretrukne online vinhandel, Vivino, er det ikke fordi, vi pludselig mangler noget at byde vores tørstige venner. For jeg har allerede rigeligt, hvis jeg skulle få trang til at feste.

    læs mere
  • 25. aug 15 Af Christian W. Larsen

    Kejserens reklameklæder

    Dét er overskriften på et dristigt indspark i debatten om det fremtidige bureau-annoncør samarbejde, og det er forfattet at tre stærke profiler fra DDB Copenhagen, Marvelous og

    læs mere
  • 12. aug 15 Af Jakob Rachmanski

    Advarsel: Dine kunder ved ikke, hvad de vil have

    Indrøm det bare!

    Beslutninger hvor konsekvenserne er lette at gennemskue, og som er lette at gennemføre, trumfer ofte de komplekse der er vanskelige. For det er mentalt udmattende at tænke.

    læs mere

Sider