Lørdag 30. maj 2015
  • 28. maj 15 Af Neel Edeling

    Løbet vindes bagfra

    Det er en gammel talemåde fra cykelsporten: At løbet vindes bagfra. Men hvis målet er at blive verdens største smykkebrand, er det så stadig den bedste strategi?

    læs mere
  • 27. maj 15 Af Christian W. Larsen

    The economy, stupid

    Så trykkede Helle T. på den røde valgknap, og tak for det fru statsminister.

    læs mere
  • 22. maj 15 Af Frederik Olesen

    Husk kritisk sans over for annoncering på online-video

    Betydningen af kommerciel online-video vokser år for år. Det understreger den årlige opgørelse af annoncevæksten online fra Danske Medier. Rent faktisk investerer danske annoncører en markant større andel af annoncebudgettet i digital annoncering end resten af verden.

    læs mere
  • 19. maj 15 Af Christian W. Larsen

    Tonen er slået an

    Det bliver en forrygende valgkamp, det er jeg sikker på. Tonen bliver hård, formentlig noget nær perfid, når vi nærmer os målstregen. Det er jo ikke begyndt kønt.

    læs mere
  • 19. maj 15 Af Ronni Madsen

    You are not a story-teller!

    Opfordring: Glem kunstnerisk produktions-selvfedme. Brug flere kræfter på at få indhold ud gennem en aktiv distributionsstrategi.

    læs mere
  • 08. maj 15 Af Jakob Rachmanski

    Predictive marketing 2.0 – nu med adfærdspsykologi

    Det moderne velfærdssamfund beror i stadigt højere grad på, at digitale løsninger understøtter vores hverdag. Tænk blot på i hvilket omfang, at kreditkort, mobiltelefoner og computere gør vores tilværelse både lettere og skaber mere livskvalitet.

    læs mere

Sider