Torsdag 24. juli 2014
  • 14. jul 14 Af Kresten Schultz Jørgensen

    Lad mig komme i avisen

     

    læs mere
  • 14. jul 14 Af Jakob Dreyer

    Da sødsuppen kvalte ministerens offensiv

    Fødevareminister Dan Jørgensen havde fat i noget rigtigt, der åbenlyst var og er et problem. Noget, nogen klart burde gøre noget ved. Nemlig folkesundheden.

    læs mere
  • 04. jul 14 Af Jakob Rachmanski

    Ved du, hvordan du får dine kunder til at ændre præferencer?

    Forestil dig, at du skal udskifte dit barns cykel. Mine børn er ikke gamle nok til at få andet end cykler, men har du ældre børn, kan du forestille dig en knallert, en bil eller endda deres første lejlighed.

    læs mere
  • 27. jun 14 Af Henrik Bohn

    Blurred Lines – når online går offline for ekstra effekt

    læs mere
  • 27. jun 14 Af Lene Hjorth

    Content på havets bund

    Vi ser det mere og mere. Store danske virksomheder arbejder med content i kommunikationen, eller sagt på dansk: Med produkt-essensen pakket ind i et engagerende indhold, for det er det, forbrugerne efterspørger.

    læs mere
  • 27. jun 14 Af Lene Hjorth

    Content på havets bund

    Vi ser det mere og mere. Store danske virksomheder arbejder med content i kommunikationen, eller sagt på dansk: Med produkt-essensen pakket ind i et engagerende indhold, for det er det, forbrugerne efterspørger.

    læs mere

Sider