Mandag 21. april 2014

Søgefelt

  • 18. apr 14 Af Christian W. Larsen

    Exodus til Budapest

    Hvorfor ikke tage til Budapest og bedømme reklamer, når andre fejrer jødernes Exodus fra Egypten til det hellige land? Budapest er en dejlig om end særdeles slidt by, og udsigten fra hotel Mirage over Donau mod Gellért-bjerget fascinerende.

    læs mere
  • 10. apr 14 Af Kresten Schultz Jørgensen

    Folkeskolereformen: Lanceringen kræver involvering

    Fra et kommunikationsperspektiv har folkeskolereformen jo indtil nu været en taber. Et kommunikationsmål for regeringen og KL ville og kunne jo rimeligvis være at gennemføre en reform, som de involverede som minimum forstod og accepterede og ideelt set glædede sig til at realisere.

    læs mere
  • 27. mar 14 Af Christian Egemose Agger

    Big Data – Big Buzz?

    Big data har snart været igennem alle livscyklussens faser. Fra den indledningsvise – kolossale – hype, hvor big data næsten kunne gro guld på træerne, til nu hvor det er forbeholdene, der trækker overskrifter.

    læs mere
  • 25. mar 14 Af Jakob Rachmanski

    Forsvundne fly, forbrugeradfærd og den store konspiration

    Hvad kan et forsvundet fly fortælle os om forbrugeradfærd? Mere end du måske skulle tro.

    læs mere
  • 24. mar 14 Af Patrick Damsted

    Når formlen bliver formen

    Kender du det? Når man har set en blok på tv, hørt reklamerne på radioen eller bladret gennem et livsstilsmagasin, så er man så symbolikforstoppet, at man skulle tro vi opfedede kunderne til at være mentale foie gras-ænder.

    læs mere
  • 24. mar 14 Af Patrick Damsted

    Når formlen bliver formen

    Kender du det? Når man har set en blok på tv, hørt reklamerne på radioen eller bladret gennem et livsstilsmagasin, så er man så symbolikforstoppet, at man skulle tro vi opfedede kunderne til at være mentale foie gras-ænder.

    læs mere

Sider