Tirsdag 30. juni 2015
  • 26. jun 15 Af Jakob Rachmanski

    Du vil ærgre dig, hvis du ikke læser denne artikel

    Forestil dig, at du skal se en film med nogle venner, du ikke har set et stykke tid. Du glæder dig, og ønsker ikke at komme for sent.

    læs mere
  • 22. jun 15 Af Jakob Møller Larsen

    Girl Power

    Hvad er temaerne, vi skal lægge mærke til, her ved Cannes Lions-festivalen 2015?

    Mellem spredehaglene finder vi nogle ord, de fleste er enige om. ”Purpose”, ”Content”, ”New SoMe” og ”Death of Integration”.

    læs mere
  • 15. jun 15 Af Christian W. Larsen

    Får du nok ud af dine marketingkroner?

    Kender I følelsen, når man på forhånd ved, at en marketingaktivitet ikke kommer til at generere den ønskede effekt, men man alligevel er nødsaget til at fortsætte ud af samme vej?

    læs mere
  • 10. jun 15 Af Jakob Møller Larsen

    Follow the money

    Det er næppe en hemmelighed, at alle medier er pressede. Om det er JP/Politiken, Berlingske Media eller mindre nichemedier, er vi alle afhængige af penge, og de kommer ikke længere i en lind strøm.

    læs mere
  • 09. jun 15 Af Jakob Møller Larsen

    Digital: Fra fashionista til konservatisme

    Det sidste halve år har skriften på væggen om digital transformation fået en kraftig genoptegning her i Danmark.

    De seneste 10 år har vi ellers ligget i toppen, når lister, analyser og benchmarks er blevet sat.

    Den tid er desværre forbi.

    læs mere
  • 02. jun 15 Af Jakob Rachmanski

    10 grunde til at du er menneske

    1. Du er doven

    læs mere

Sider