Mandag 22. december 2014
  • 17. dec 14 Af Frederik Olesen

    Er TV 2 presset eller en egenrådig hangorilla?

    I mandags afholdt TV 2 deres årlige Media Talk, hvor visionerne og pla

    læs mere
  • 10. dec 14 Af Christian W. Larsen

    Gladere forbrugere

    Julen nærmer sig, og heldigvis er der optimisme at spore. I Megafons store Trends-analyse er forbrugerne mere positive, end de har været de seneste fire år, og det er jo godt nyt.

    læs mere
  • 05. dec 14 Af Carsten Buhl

    Ram den rigtige fan type og du kan skabe brand mirakler

    Der er 7 fan segmenter, kun 3 kan bruges af sponsorer. Til gengæld kan de brage igennem lydmuren hvis aktiveringen er autentisk.

    læs mere
  • 28. nov 14 Af Carsten Buhl

    Sådan DHL - Flot start med FC Nordsjælland

    DHL og FCN viser vejen med godt introduktionsfilm omkring deres nye samarbejde. DHL er ny hovedsponsor i Farum og samarbejdet indledes charmerende med en flot lille film der viser den nye holdtrøjes vej til omklædningsrummet.

    læs mere
  • 25. nov 14 Af Jakob Rachmanski

    Trænger dit budskab optimalt igennem?

    En velkendt rettesnor i detailbranchen er, at kunden altid har ret. Med mange producenter der kan levere samme produkt, er der kamp om kunderne.

    læs mere
  • 22. nov 14 Af Christian W. Larsen

    Bonus-idiotien

    Når du vurderer bonus-systemer, er du brutal. Er det bevidst, gennemtænkt, eller er det bare for at provokere, spurgte en af mine læsere for nylig, da vi mødtes til en konference.

    læs mere

Sider