Lørdag 13. februar 2016
  • 12. feb 16 Af Jakob Rachmanski

    Hvilke oplevelser giver du dine kunder?

    Giver du dine kunder oplevelser, som gør en forskel? Customer experience management handler i høj grad om at skabe helstøbte kundeoplevelser, der gør en forskel og får kunderne til at vælge netop dig.

    læs mere
  • 03. feb 16 Af Christian W. Larsen

    Tak for inspirationen

    Hvis ingen har en holdning til dig eller dit brand, eksisterer du ikke. Det er faktisk ikke sagt bedre, end Donald Trumps gamle visdom:

    – If your business is not a brand, it is a commodity.

    Vi kan også lytte til endnu en erhvervsspids, Jeff Bezos, stifteren af Amazon:

    læs mere
  • 24. jan 16 Af Christian W. Larsen

    Kunde-fokus?

    Et nyt år er vågnet med en vigtig besked fra godt 200 marketeers: Kunden er i fokus i 2016, og ord som Customer Centric, Customer Journey og Customer Experience (Officer) bør skrives bag øret.

    læs mere
  • 06. jan 16 Af Nicolas Zangenberg

    7 grunde til at lave en personlig webside

    At have en personlig webside, som viser din biografi, kontaktinformation, kompetencer, uddannelse m.m., er en god måde at markedsføre dig selv på overfor potentielle såvel som eksisterende kunder, men også overfor ledere, som måske overvejer at rekruttere dig til en stilling.

    læs mere
  • 30. dec 15 Af Christian W. Larsen

    Lad os lytte lidt mere i 2016

    Traditionen tro øser redaktøren ved indgangen til et nyt år af sine uforgribelige meninger. Ordenes kiste er enorm, og indholdet skal blot sættes sammen.

    læs mere
  • 16. dec 15 Af Christian W. Larsen

    Sikke et julehumør

    Redaktøren er i julehumør. Mild & god, som kulierne i butikken hvisker for at undgå de fortjente pisk.

    Det går nemlig ufattelig godt, gør det, thi kreditkortene gløder i Dannevang, og alle næringsdrivende er glade.

    læs mere

Sider