Onsdag 17. september 2014
  • 16. sep 14 Af Rasmus Houlind

    Kan 1:1 kommunikation betale sig?

    Det skulle være den hellige gral inden for markedsføring – hvis bare det handler om mig, så køber jeg. Men hvorfor tilrettelægger du så ikke bare al din kommunikation ud fra 1:1? Hvorfor nogensinde gøre andet?

    læs mere
  • 24. aug 14 Af Christian W. Larsen

    Bag lukkede døre

    Mon ikke de fleste politisk-økonomisk interesserede ventede i spænding på, at DR’s dygtige dokumentarister gav os ”DONG – bag lukkede døre”?

    læs mere
  • 22. aug 14 Af Jakob Møller Larsen

    De 6 hovedingredienser i omni channel marketing

    Hvis du har ambitioner om, at I skal møde jeres kunder med en sømløs oplevelse, uanset hvilke kanaler kunden benytter og hvor ofte hun skifter imellem dem, så er der 6 ingredienser

    læs mere
  • 30. jul 14 Af Jakob Møller Larsen

    Når et nyt navn er en god idé - Malaysia Airlines

    Nogle gange er et navneskift en god ide - hvis man ønsker at lægge afstand til negative associationer. Navnet er et meget stærkt symbol, og hvis indsatsen i øvrigt omfatter et grundlæggende strategiskift, kan øvelsen være en sund markering.

    læs mere
  • 14. jul 14 Af Jakob Møller Larsen

    Lad mig komme i avisen

     

    læs mere
  • 14. jul 14 Af Jakob Dreyer

    Da sødsuppen kvalte ministerens offensiv

    Fødevareminister Dan Jørgensen havde fat i noget rigtigt, der åbenlyst var og er et problem. Noget, nogen klart burde gøre noget ved. Nemlig folkesundheden.

    læs mere

Sider