Mandag 25. maj 2015
  • 22. maj 15 Af Frederik Olesen

    Husk kritisk sans over for annoncering på online-video

    Betydningen af kommerciel online-video vokser år for år. Det understreger den årlige opgørelse af annoncevæksten online fra Danske Medier. Rent faktisk investerer danske annoncører en markant større andel af annoncebudgettet i digital annoncering end resten af verden.

    læs mere
  • 19. maj 15 Af Christian W. Larsen

    Tonen er slået an

    Det bliver en forrygende valgkamp, det er jeg sikker på. Tonen bliver hård, formentlig noget nær perfid, når vi nærmer os målstregen. Det er jo ikke begyndt kønt.

    læs mere
  • 19. maj 15 Af Ronni Madsen

    You are not a story-teller!

    Opfordring: Glem kunstnerisk produktions-selvfedme. Brug flere kræfter på at få indhold ud gennem en aktiv distributionsstrategi.

    læs mere
  • 08. maj 15 Af Jakob Rachmanski

    Predictive marketing 2.0 – nu med adfærdspsykologi

    Det moderne velfærdssamfund beror i stadigt højere grad på, at digitale løsninger understøtter vores hverdag. Tænk blot på i hvilket omfang, at kreditkort, mobiltelefoner og computere gør vores tilværelse både lettere og skaber mere livskvalitet.

    læs mere
  • 07. maj 15 Af Christian W. Larsen

    Hvorfor skal kunderne lytte til dig?

    Alt for ofte hører jeg vendinger i retning af: ”Hvad er marketing værd”, ”kan marketing overhovedet måles i salget?” eller sågar ”kan vi klare os uden markedsføring?”.

    læs mere
  • 22. apr 15 Af Jakob Møller Larsen

    Content-lektion fra Neymar Jr.

    Jeg indtager dagligt ret store mængder af nye content-tiltag. Ser mange kreative kampagner.

    Har været til en del større branchefestivaler.

    læs mere

Sider