Lørdag 22. november 2014
  • 18. nov 14 Af Rasmus Houlind

    Den største udfordring for omnichannel i Danmark...

    …er forældede incitamentsstrukturer i virksomhederne. Incitamenterne mangler, for at IT-chefen arbejder bedre sammen med Marketing-chefen. Incitamenter for at detail-chefen støtter op om jeres webshop. Incitamenter for, at butiksmedarbejderen tager online-ordrer retur med et smil.

    læs mere
  • 17. nov 14 Af Christian W. Larsen

    CSR & Shitstorms?

    Som sædvanlig læste jeg min Berlingske Business mandag morgen, og denne morgen var PFA en tophistorie.

    læs mere
  • 11. nov 14 Af Jakob Rachmanski

    Nudging og mental bogføring

    Forestil dig, at du vil købe en jakke for 1500 kr. og en telefon for 400 kr. Ekspedienten, der sælger telefonen, fortæller dig, at du kan få den i en af de andre filialer for 300 kr., som ligger 20 minutters kørsel væk.

    læs mere
  • 11. nov 14 Af Jakob Rachmanski

    Nudging og mental bogføring

    Forestil dig, at du vil købe en jakke for 1500 kr. og en telefon for 400 kr. Ekspedienten, der sælger telefonen, fortæller dig, at du kan få den i en af de andre filialer for 300 kr., som ligger 20 minutters kørsel væk.

    læs mere
  • 11. nov 14 Af Jakob Rachmanski

    Nudging og mental bogføring

    Forestil dig, at du vil købe en jakke for 1500 kr. og en telefon for 400 kr. Ekspedienten, der sælger telefonen, fortæller dig, at du kan få den i en af de andre filialer for 300 kr., som ligger 20 minutters kørsel væk.

    læs mere
  • 10. nov 14 Af Kresten Schultz Jørgensen

    Efter Lenes farvel: De Konservatives Brand

    Godt set af Danske Arkitektvirksomheder at hyre Lene Espersen som administrerende direktør; hun kan erhvervsområdet, og hun er tilstrækkeligt tough til at styre en nogle gange selvtilstrækkelig branche.

    læs mere

Sider