Fredag 28. november 2014
  • 28. nov 14 Af Carsten Buhl

    Sådan DHL - Flot start med FC Nordsjælland

    DHL og FCN viser vejen med godt introduktionsfilm omkring deres nye samarbejde. DHL er ny hovedsponsor i Farum og samarbejdet indledes charmerende med en flot lille film der viser den nye holdtrøjes vej til omklædningsrummet.

    læs mere
  • 25. nov 14 Af Jakob Rachmanski

    Trænger dit budskab optimalt igennem?

    En velkendt rettesnor i detailbranchen er, at kunden altid har ret. Med mange producenter der kan levere samme produkt, er der kamp om kunderne.

    læs mere
  • 22. nov 14 Af Christian W. Larsen

    Bonus-idiotien

    Når du vurderer bonus-systemer, er du brutal. Er det bevidst, gennemtænkt, eller er det bare for at provokere, spurgte en af mine læsere for nylig, da vi mødtes til en konference.

    læs mere
  • 18. nov 14 Af Rasmus Houlind

    Den største udfordring for omnichannel i Danmark...

    …er forældede incitamentsstrukturer i virksomhederne. Incitamenterne mangler, for at IT-chefen arbejder bedre sammen med Marketing-chefen. Incitamenter for at detail-chefen støtter op om jeres webshop. Incitamenter for, at butiksmedarbejderen tager online-ordrer retur med et smil.

    læs mere
  • 17. nov 14 Af Christian W. Larsen

    CSR & Shitstorms?

    Som sædvanlig læste jeg min Berlingske Business mandag morgen, og denne morgen var PFA en tophistorie.

    læs mere
  • 11. nov 14 Af Jakob Rachmanski

    Nudging og mental bogføring

    Forestil dig, at du vil købe en jakke for 1500 kr. og en telefon for 400 kr. Ekspedienten, der sælger telefonen, fortæller dig, at du kan få den i en af de andre filialer for 300 kr., som ligger 20 minutters kørsel væk.

    læs mere

Sider