Tirsdag 16. september 2014

Vi kalder det service…

07. nov 12 Skrevet af Poul Mikkelsen
0

…men det handler om noget helt andet. Det handler nemlig ikke kun om at gøre kunderne tilfredse.

Poul
Mikkelsen
Poul Mikkelsen er en af Danmarks førende eksperter på branding. Tidligere Executive Director of Brand Development for Brandhouse Gruppen og stifter af, og tidligere brand strategisk direktør hos, reklamebureauet DDB.

Det handler om at være interesseret i sine kunder og i det fælles omdrejningspunkt. Hvis man arbejder rigtigt med det, så kommer det næsten intuitivt til alle i virksomheden. Det er nødt til at være autentisk for at være troværdigt og for at det skal blive det, er det nødt til at komme fra hjertet. I dette tilfælde fra virksomhedens hjerte: Brandplatformen.

Men lad os lige blive på det individmæssige plan et øjeblik længere.

Vi kender forhåbentlig alle et menneske som forstår os. Som ser ud over egne behov når vi er sammen med dem. Som uden at omklamre udviser omsorg for os eller blot fornemmer hvordan vi har det og udviser en ægte interesse for de ting vi går op i.

Du har ikke adgang til at tilgå siden.Arkivet er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.