Torsdag 18. december 2014

Google AdWords for Dummies

12. nov 12 Skrevet af Nicolas Zangenberg
0

Det er farligt at ignorere Google Adwords. Som værktøj er det eminent, men pas på. Der er faldgruber, og man skal tænke sig godt om. Men det giver penge på bunden, hvis man er Google Adwords-haj.

Nicolas
Zangenberg
Nicolas Zangenberg lever til dagligt af at skabe værdi for sine kunder som en af Danmarks førende Online Marketing-eksperter gennem sine firmaer Zangenberg.com og a-better-traffic.com. Han har i tidernes løb rådgivet store såvel som mellemstore virksomheder f. eks. SAS, Danish Crown, Danfoss, Chevrolet, Borger.dk, IT & Telestyrelsen og Ferrosan m. fl.

Google AdWords giver mulighed for at betale for synlighed på Google. Synlighed opnår man, når folk søger efter ord relateret til det produkt eller tjeneste, som en webside sælger eller brander. Disse annoncer, typisk kendt som Google AdWords (pay-per-click), kan vises ovenfor, til højre for eller under de organiske søgeresultater.

Hvad gør man? Allerførst fastsættes de vigtigste mål for kampagnen. Er salg det vigtigste aspekt på websiden? Eller er målet at skabe synlighed om virksomhedens aktiviteter? Vil du inkludere et link, der giver de besøgende mulighed for at abonnere? 

Du har ikke adgang til at tilgå siden.Arkivet er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.