Fredag 24. oktober 2014

Skyd ikke med spredehagl

11. dec 12 Skrevet af Nicolas Zangenberg
0
Nicolas
Zangenberg
Nicolas Zangenberg lever til dagligt af at skabe værdi for sine kunder som en af Danmarks førende Online Marketing-eksperter gennem sine firmaer Zangenberg.com og a-better-traffic.com. Han har i tidernes løb rådgivet store såvel som mellemstore virksomheder f. eks. SAS, Danish Crown, Danfoss, Chevrolet, Borger.dk, IT & Telestyrelsen og Ferrosan m. fl.

Rigtig mange annoncører vælger at se bort fra de mange redskaber, som Google AdWords tilbyder.  Det gør for mange, at deres kampagne ikke performer så optimalt, som den kunne gøre.  Min erfaring siger mig, at årsagen til, at de ser bort fra redskaberne skyldes manglende viden eller simpelthen at Google AdWords bliver mere og mere avanceret og omfattende dag for dag.

Et redskab som jeg i mit daglige arbejde med Google AdWords støder på ikke anvendes korrekt, er Geografisk målretning. Med Geografisk målretning kan du målrette din Google AdWords annoncering mod lande, regioner og byer. Jeg vil også lige nævne, at man også kan opsætte en specifik radius i forhold til beliggenhed for virksomheden, butikken m.m. således, at man kun annoncerer indenfor den angivne radius.

Du har ikke adgang til at tilgå siden.Arkivet er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.