Torsdag 23. oktober 2014

Undgå at famle i blinde med Google Analytics

05. jan 13 Skrevet af Nicolas Zangenberg
0
Nicolas
Zangenberg
Nicolas Zangenberg lever til dagligt af at skabe værdi for sine kunder som en af Danmarks førende Online Marketing-eksperter gennem sine firmaer Zangenberg.com og a-better-traffic.com. Han har i tidernes løb rådgivet store såvel som mellemstore virksomheder f. eks. SAS, Danish Crown, Danfoss, Chevrolet, Borger.dk, IT & Telestyrelsen og Ferrosan m. fl.

Det er min erfaring, at alt for mange marketingansvarlige i virksomhederne famler i blinde, fordi de ikke har kendskab til hvilke marketingaktiviteter, som virker for dem på nettet. Det er lidt ærgerligt, når det netop er det, som er en af styrkerne ved online marketing, at man nemlig har mulighed for at måle på, hvad som virker og ikke gør.

Google Analytics er et statistik værktøj, som stilles gratis til rådighed af Google og kan af mange være mere end rigeligt for at kunne bekræfte, hvad som virker og ikke gør.

Opsæt mål og find det ideelle online mix

Du har ikke adgang til at tilgå siden.Arkivet er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.