Torsdag 24. april 2014

Søgefelt

Hvilken branche tegner tiden?

07. jan 13 Skrevet af Kresten Schultz Jørgensen
1
Kresten
Schultz Jørgensen
Kresten er ejer og stifter af Lead Agency. Han rådgiver især inden for strategi, presse, public affairs og ledelse – og har yderligere en særlig interesse for branding og positionering. Kresten er uddannet cand. scient. pol. og har tidligere været ansat på Politiken, som chefredaktør på Det fri Aktuelt og dagbladet Dagen. Han har også været Nordisk og Baltisk kommunikations-direktør for Coca-Cola og salgs- og marketingchef på Det Kongelige Teater.

Man kan kende tiden på, hvilken branche der befinder sig i centrum for beslutningstagningen i både politik og erhvervsliv. 1990erne var advokaternes store årti - mergers og acquisitions, opkøb og fusioner, rekonstruktioner af både markeder, rammevilkår og virksomheder. De uddannelsessøgende ville være advokater, og årtiets bøger var af John Grisham, med krimier fra juristernes verden: The Firm, Pelican Brief osv.

Du har ikke adgang til at tilgå siden.Arkivet er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.