Tirsdag 16. september 2014

Facebook fail

08. okt 12 Skrevet af Peter Svarre
4
Peter
Svarre
Peter Svarre har arbejdet med digitale, mobile og sociale medier de seneste 14 år. På kundelisten står bl.a. Novo Nordisk, Saxo Bank og Kræftens Bekæmpelse. Et typisk projekt handler om at udvikle virksomheder og organisationer ved at involvere forbrugerne via de sociale medier. Han har tidligere arbejdet med bruger-oplevelser som Director of User Experience hos Hello. Peter Svarre er i dag selvstændig rådgiver.

Hvis man nu var verdens største online community med over en milliard medlemmer, og hvis man nu var den virksomhed der for alvor har knækket de sociale mediers kode og sparket traditionel massekommunikation til hjørnespark, og hvis man nu var den virksomhed, som for alvor har gjort os alle til medier og åbnet dørene for en helt ny type peer-to-peer baseret markedsføring.  Hvis man nu var denne virksomhed, hvordan ville man så fejre sit medlem nummer en milliard?

For hulen da ikke ved at lave en usammenhængende, søgt, etnocentrisk, pladdersentimental og fortænkt massekommunikerende branding-reklamefilm? Eller hvad?

Desværre jo!

Se selv Facebooks første reklamefilm herunder:

Du har ikke adgang til at tilgå siden.Arkivet er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.