Fredag 24. oktober 2014

Hov, din cola ringer…

08. nov 12 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
2

Sonys nye Xperia Acro S smartphone er vandtæt. Og hvordan gør man så opmærksom på det? Det fandt reklamebureauet Crispin Porter & Bogusky en anderledes løsning på.

Sidste år lod Carlsberg en biograf fyldt med rocker-typer være omdrejningspunktet for et genialt reklamestunt, som ikke bare gik verden rundt, men også blev anerkendt med løver ved VM i reklame i sommer. 

Og nu har Sony – i et reklamestunt for selskabets nye Xperia Acro S smartphone – taget biografideen til sig. Den nye mobil er vandtæt, og reklamebureauet Crispin Porter & Bogusky fik derfor en noget særpræget ide.

Ved en forestilling i Stockholm, hvor den nye James Bond film ”Skyfall” var på plakaten, fik biografgængerne ved indgangen til salen stukket et papkrus med sodavand i hånden – gratis og med Sony-logoet på. Og så kunne løjerne begynde. 

Se hvad der skete i filmen herunder.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.