Torsdag 24. april 2014

Søgefelt

Store identitetskriser

11. dec 12 Skrevet af Poul Mikkelsen
4
Poul
Mikkelsen
Poul Mikkelsen er en af Danmarks førende eksperter på branding. Tidligere Executive Director of Brand Development for Brandhouse Gruppen og stifter af, og tidligere brand strategisk direktør hos, reklamebureauet DDB.

Det er tæt på at være meningsløst at tage ordet, hvis man ikke ved, hvad man taler om. Det vil de fleste nok være enige i.

Derfor kan de sidste par ugers turbulens på direktionsgangene godt undre lidt.

Vi har været vidne til adfærd, som ganske enkelt har revolutioneret de grundlæggende principper for kommerciel kommunikation radikalt. Og det er ikke kun på et enkelt område.

Først ser vi en kampagne, hvor man ganske uden blusel og tilsyneladende uden synlig faktuel opbakning påtager sig lederskabet i at udvikle sin industri til helt nye standarder. Dette gør man ved at lancere en kampagne, hvor omdrejningspunktet er ingen ringere end… dem selv.

Du har ikke adgang til at tilgå siden.Arkivet er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.