Fredag 22. august 2014

Her er Spies’ nye logo

14. dec 12 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
13

Ny visuel identitet skal rykke ved Spies’ mangeårige image som rendyrket charterrejse-arrangør. Det nye logo – et solgult hjerte - vil fremover sætte sit præg på alt fra reklamer og uniformer til hjemmesider og skilte på destinationerne.

Et hjerte i solgule farver og navnet Spies med versaler i mere moderne typografi. Det er det nye look, som rejsegiganten Spies i løbet af næste uge lancerer, og som dermed tager over efter det mangeårige ”solvogns-logo”.

- Med det nye ”ansigt” vil vi vise, at det nye Spies har udviklet sig fra et klassisk charterrejsebureau til en moderne rejsearrangør, hvor danskerne kan hente hele feriepaletten. Vi har udviklet systemer, så gæsterne selv kan ringe eller gå på nettet og færdigpakke en fleksibel ferierejse med rute/lavprisfly og hotel. Det er lige så nemt og til samme pris, som hvis man selv skulle lede blandt et utal af udbydere på nettet. Og så får man den samme tryghed som ved en klassisk charterrejse, siger adm. direktør i Spies, Jan Vendelbo i en pressemeddelelse.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.