Lørdag 19. april 2014

Søgefelt

Ingen marketing og intet salg

20. dec 12 Bureauer Skrevet af Christian W. Larsen
1

Verticas satsning på Word-of-Mouth og ikke decideret ”push” marketing giver konsulenthuset et af branchens bedste resultater. 64 procent på toppen og over 300 procent på bundlinjen.

Det er ikke en historie, vi er glade for at bringe, fordi konsulenthuset Vertica bruger nærmest ikke en krone på marketing, og så har de ingen sælgere – i fagsproget kontaktfolk. Vorherre bevares, er vi fristet til at skrive, og så har Vertica endda 4-doblet bundlinjen og udvidet staben med 16.

– Det må du godt provokere med, hvis du strammer sandheden en anelse, siger Jeppe Møller Hansen, adm. direktør og partner i Vertica. ”Men naturligvis har vi tænkt marketing, vi rykker bare ikke masser af helsides annoncer ind eller køber TRP’er på tv. Vi er mere ovre i ”Walk the Talk” skolen, hvor adfærden driver ”Word of Mouth”, og det er noget af det stærkeste markedsføring, man kan få.”

Det må du uddybe.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.