Onsdag 30. juli 2014

18 mio. reklamer vender hjem

12. dec 12 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
2

Trykning af 18 millioner reklameaviser vender tilbage til Danmark efter at have været outsourcet til udlandet. ”Miljøhensyn og ønsket om at bevare danske arbejdspladser vejede tungest i beslutningen”, lyder det fra reklamechef.

Det drejer sig ikke om Bilka, Føtex eller SuperBrugsen, men derimod om en virksomhed, som primært bevæger sig i planteriget, nemlig Plantorama Havecenter.

Det relativt ukendte navn til trods, så sender havecentret ikke færre end 18 millioner reklameaviser ud til danskerne årligt.

Trykningen af disse reklameaviser vender nu tilbage til et dansk trykkeri, da Color Print i Vadum har fået ordren. Muligheden for at være med til at sikre danske arbejdspladser og trykkeriets miljøprofil har været en afgørende faktor i den beslutning.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.