Søndag 21. september 2014

Sæt sagen over profitten

03. jan 13 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
1

Marketing har masser af muligheder i 2013, og de fleste begynder med en af de største ressourcer i verden, ”de gode intentioner”. Kunderne tiltrækkes nemlig af ”sagen”. Ikke facade, fine ord og oppustet profit.

En af de største ressourcer i verden er gode intentioner, der aldrig føres ud i livet. Det gælder i øvrigt ligeligt for mennesker og for virksomheder. Den indsigt førte Cindy Gallop til tops i reklamebranchen, og til at hun indså, at CSR giver mening som værktøj.

Mange år er gået, siden hun kvittede teaterverdenen og endte med at åbne Bartle Bogle Hegartys New York-kontor i 1998, for siden at kaste sin herkuliske energi over blandt andet IfWeRanTheWorld.com, et ansvarlighedsforum med handlings-inspiration for virksomheder.

Nu er Cindy Gallop ikke en re-born-again-moralist, der sniger anti-business-etik ind ad bagdøren, tværtimod.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.