Torsdag 23. oktober 2014

Ny reklamefilm fra byggemarked

28. jan 13 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
2

Byggemarkedskæden Optimera sætter mere tryk på markedskommunikationen. I dag lanceres en ny film, der skal profilere den fransk-ejede kæde over for såvel private som professionelle.

Relaterede artikler

Byggemarkederne eksisterer på et blodrødt marked. Der kæmpes om hver meter, men det får ikke Optimera, tidligere DLH Træ & Byg, til at kaste håndklædet i ringen.

Fra i dag sætter Anita Eckhardt, marketingdirektør hos byggegiganten Saint-Gobain, der ejer Optimera, endnu mere tryk på kedlerne.

– Vi kunne ikke drømme om at kaste håndklædet i ringen, selv om markedet er ekstremt hårdt. Vi har 18 fysiske butikker – den ene i Grønland – og 150 lastvogne på vejene hver dag, så vi skal udfordre de andre kæder og vise, at vi er landsdækkende, siger Anita Eckhardt.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.