Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Aarhus: Content marketing starter med et ”WHY” - Sådan kommer du i gang med din storytelling
Body: 

Dette kursus afholdes også i København 24. maj 2018

Historiefortællinger er lige så gamle som menneskeheden selv. Vi får fortalt historier fra barnsben, fordi gode historier skaber følelser. Vi kan glemme, hvad der bliver sagt, og hvad vi gør, men vi glemmer aldrig, hvad vi føler.

Vores måde at fortælle historier på har ændret sig grundet det stadig større indpas af teknologier i vores hverdag. Dette kursus vil give dig indsigt i, hvordan du på digitale og sociale medier kan skabe historier, der vækker følelser hos din målgruppe.

Kursus med udgangspunkt i storytelling og content marketing

Storytelling er et komplekst begreb, hvorfor kurset vil hjælpe dig til at forstå dennes kompleksitet. Her vil vi arbejde med begrebets oprindelse og udvikling, så du kan bruge begrebet til at nå dine mål.

Vi vil derfor starte kurset med udgangspunkt i din virksomheds overordnede markedsførings-strategiske overvejelser. Vi skal finde virksomheden "why" til at starte med, for uden et klart defineret "why", er det ikke muligt at planlægge en content marketing indsats. Derfor vil du modtage nogle refleksionsspørgsmål inden kursets afholdelse.

Med strategien på plads, kan du begynde at overveje, hvilket indhold og hvilken platform der egner sig bedst til opnå dine mål. Det kræver en indsigt i din målgruppe og din virksomheds “why”, hvis du vil opnå den bedste effekt. Kurset vil give dig de nødvendige værktøjer og den nødvendige indsigt til at opnå alt dette.

Det får du ud af kurset

·              Du får en større forståelse for kompleksiteten i storytelling indenfor content marketing

·              Du får et overblik over det sociale medielandskab

·              Du lærer, hvilke contenttyper og historier der virker, og hvordan du laver dem

·              Du får redskaber til at lave en content marketing og storytelling strategi

·              Du går hjem med et dokument, hvor din virksomheds “why” og målgruppe er defineret

Lidt om underviserne

Marcus Birk og Casper Pedersen rådgiver virksomheder i, hvordan de skaber følelsesvækkende historier i en verden, som stadig bliver mere og mere digital. De bevæger sig i krydsfeltet mellem salg og marketing, hvor de underviser virksomhedernes medarbejdere i content marketing og storytelling. De er begge partnere i Content Marketing- og Social Selling Company, der har fokus på sociale medier, og hvordan du konverterer content og connections til forretning.

Tidspunkt

Torsdag 17. maj 2018 (Kl. 09.00-16.00)2018-05-17 09:00:002018-05-17 04:00:00Europe/CopenhagenAarhus: Content marketing starter med et ”WHY” - Sådan kommer du i gang med din storytellingDette kursus afholdes også i København 24. maj 2018Historiefortællinger er lige så gamle som menneskeheden selv. Vi får fortalt historier fra barnsben, fordi gode historier skaber følelser. Vi kan glemme, hvad der bliver sagt, og hvad vi gør, men vi glemmer aldrig, hvad vi føler.Vores måde at fortælle historier på har ændret sig grundet det stadig større indpas af teknologier i vores hverdag. Dette kursus vil give dig indsigt i, hvordan du på digitale og sociale medier kan skabe historier, der vækker følelser hos din målgruppe.Kursus med udgangspunkt i storytelling og content marketingStorytelling er et komplekst begreb, hvorfor kurset vil hjælpe dig til at forstå dennes kompleksitet. Her vil vi arbejde med begrebets oprindelse og udvikling, så du kan bruge begrebeCentralt i AarhusDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 3 995,00 (Kr 4 993,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 5 495,00 (Kr 6 868,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Centralt i Aarhus

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

4 Gode grunde

  1. Dette kursus vil give dig indsigt i, hvordan du på digitale og sociale medier kan skabe historier, der vækker følelser hos din målgruppe.
  2. Du får en større forståelse for kompleksiteten i storytelling indenfor content marketing
  3. Du får redskaber til at lave en content marketing og storytelling strategi
  4. Du går hjem med et dokument, hvor din virksomheds “why” og målgruppe er defineret

Relaterede artikler