custom add this

Image: 
Titel:
Den gode idé
Body: 

Den gode idé har aldrig været vigtigere...

En bærende idé har aldrig været vigtigere. Aldrig tidligere har vi været påvirket af så mange budskaber som nu. Det betyder, at hjernen, helt automatisk, sorterer mere og mere fra.
Hvad skal der til for at lave en god ide? Hvordan skaber man en god ide og allervigtigst, hvordan kan man vide om den er god?

Hvis din hverdag præges af diversiteter i markedsføring, manglende overblik i de mange tilbud, og ønsket om, at finde rødderne i kreativ tænkning og Idé generering. Så er dette intensive kursus noget for dig!

Kurset er sammensat ud fra den præmis, at ambitiøse og nysgerrige kommunikationsmedarbejdere i virksomheder vil være medskabende og ønsker en større forståelse for vigtigheden af en stærk ide der kan blive omdrejningspunktet i deres generelle content og andre kampagner, med det formål at få mere effekt ud af deres marketingkroner.
Der vises relevante cases, hvor der interageres med deltagere, og der forklares i case form, hvad ”Den gode idé” skabte af succes, og hvorfor.

Indsigt:
Dagen starter med at sætte scenen med et overblik over forskellige strategiske retninger:
- Purpose
- Mission
- Why

Der findes masser af trosretninger, når det kommer til strategiarbejdet. I virkeligheden er de alle gode på hver deres måde og har det samme formål, nemlig at skabe forståelse for hvor vi markedsfører, hvorfor og hvordan vi kan maksimere produktet. Vi tager et hurtigt tilbageblik på dengang Madmændende på Madison Avennue skabte den moderne reklamekommunikation. Den første gang ”den gode idé” blev omdrejningspunktet for reklamer.

Udbytte:
Kurset giver dig en bredere forståelse for, hvad en indsigtsbaseret, kreativ ide kan gøre for din kommunikation og ikke mindst dit marketingbudget. Du får en bedre forståelse for vigtigheden af ideen som sammenhængende kraft i dine digitale medier, og resten af din kommunikation. Efter kurset vil du bedre kunne forstå, hvad det er dit bureau eller dine kreative leverandører siger til dig når de taler.

Målgruppe:
Kurset henvender sig til dig, der arbejder i marketing-, salgs- eller kommunikationsafdelingen – og som mangler grundlæggende færdigheder i at styrke de kreative beslutninger og opbygge et godt overblik til offline- og online-medier.
 

Kurset afholdes også d. 13. oktober 2017 i Århus, og d. 23. oktober 2017 i København

Lidt om underviseren:

Søren Bitsch 20 + år som Art Director på Internationale og Danske Reklame Bureauer, bla. Young & Rubicam, Grey and Bergsoe 4.

Creative Director, McCann, Bitsch+Lundquist, Fireball, Bitsch & Bitsch 
Produserer og instruerer reklamefilm. Mere om det på: vimeo.com/sorenbitsch 
Gæstelærer og Underviser på Danmarks Medie og Journalist Højskolen and Copenhagen Business School igennem den sidste15 + år.
International og national erfaring:
ALKA Forsikring, Eksportkreditfonden, Toms, Nestlè, FilmNet, Danica Pension and forsikring, TDC, SEB, Opel, Nissan, Colgate, FilmNet, Pfizer, Astra Zeneca, Rockwool, Lemvigh Müller, Lejre Kommune, Alm. Brand Forsikring, Nordeafonden, Trifork
Internationale og national Awards: Eurobest, Epica, Guldkornet, Aurora

 

Tidspunkt

Fredag 24. november 2017 (Kl. 09.00-16.00)2017-11-24 09:00:002017-11-24 04:00:00Europe/CopenhagenDen gode idéDen gode idé har aldrig været vigtigere...En bærende idé har aldrig været vigtigere. Aldrig tidligere har vi været påvirket af så mange budskaber som nu. Det betyder, at hjernen, helt automatisk, sorterer mere og mere fra.Hvad skal der til for at lave en god ide? Hvordan skaber man en god ide og allervigtigst, hvordan kan man vide om den er god?Hvis din hverdag præges af diversiteter i markedsføring, manglende overblik i de mange tilbud, og ønsket om, at finde rødderne i kreativ tænkning og Idé generering. Så er dette intensive kursus noget for dig!Kurset er sammensat ud fra den præmis, at ambitiøse og nysgerrige kommunikationsmedarbejdere i virksomheder vil være medskabende og ønsker en større forståelse for vigtigheden af en stærk ide der kan blive omdrejningspunktet i deres generelle content og andre kampagner, med det formål at få mere effNordre Fasanvej 113-115, 1. sal, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 3 995,00 (Kr 4 993,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 4 995,00 (Kr 6 243,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113-115, 1. sal, 2000 Frederiksberg

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

3 Gode grunde

  1. Hvad skal der til for at lave en god ide
  2. Hvordan man skaber en god ide
  3. Hvordan kan man vide om den er god

Relaterede artikler