Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
UDDANNELSE: DIGITAL MARKETING PROFESSIONAL (KBH.)
Body: 
Digital Marketing Professional er et akkrediteret og skræddersyet uddannelsesforløb i digital marketing med professional certificering i Google Analytics.
 
Kravet til at kunne levere nye unikke oplevelser på kunderejsen stiger dag for dag, og kompleksiteten i data, teknologier og muligheder er eksploderet. Værktøjskassen for dig som marketingprofessionel er enorm og det optimale mix kræver stor indsigt i de strategiske manøvrer, taktiske virkemidler og den praktiske eksekvering. Men frem for alt er din succes betinget af viljen og modet til at turde teste, eksperimentere og lære, mens flyvemaskinen er i luften.
 
Med et akkrediteret diplomforløb i Digital Marketing få du teori, og praktisk træning til at navigere efter det digitale marketingkompas, så du altid finder den mest optimale rute på rejsen fra strategi til kampagne. Forløbet er opbygget så du ud over at få papir på dine digitale marketingkompetencer, også bliver Google Analytics Certified Professional.
 
Uddannelsen afholdes også i:
I København med opstart i maj måned
I Aarhus med opstart i september
 
Indhold på forløbet:
 
  • Digital Strategi
  • Digital kampagneplanlægning
  • Målgruppeforståelse
  • Sociale medier
  • Content Marketing
  • Medieindkøb på digitale platforme
  • Kreativ digital indholdsproduktion
  • Dataindsamling og webanalyse
  • Rapportering og Metrics
  • SEO / SEM 
  • Affiliate, Display og Retargeting
  • E-mail marketing og automation
  • Marketingjura (plus en plads på vores uddybende kursus i Marketingjura (værdi kr. 1295,-) 
Du får en officiel certificering i Google Analytics * (værdi kr. 7995,-)
 
Det lærer du: 
 
  • At afkode data til at identificere og opbygge målgrupper
  • At læse og bygge digitale strategier på tværs af platforme og devices
  • At blive en bedre indkøber af digital markedsføring
  • At forså dynamikker og virkemidler på sociale medier
  • At kunne bruge analytics som en værdifuld monitor af dine marketingindsatser
  • At igangsætte og optimere virksomhedens online annoncering
  • At opsætte de rigtige målepunkter og dokumentere effekterne af indsatsen
  • At afrapportere de rigtige nøgletal til de rigtig personer
  • At udvikle kreativt indhold der skaber klik og konverteringer
  • At opsætte automatiserede email flows
  • At undgå de juridiske og etiske faldgruber, der giver store bøder og dårlig omtale
 
 *Google Analytics Certified Professional:
 
  • Her får du indsigt i Analytics' store forretningspotentiale
  • Du får styr på de mange rapporter, aflæsningsmuligheder og programmets opbygning
  • Analytics' vigtigste nøgletal, funktioner og sorteringsmuligheder
  • Opsætning af mål, filtre og brug af segmentering
  • Opbygning af brugerdefinerede rapporter og betjeningspaneler
  • Måling af værdien af forskellige kampagner, eksempelvis sociale medier, AdWords og e-mails
  • Afsluttende certificeringstest med dybdegående testforberedelse (multiple choice test) 
     
Målgruppe:
Forløbet er skræddersyet til dig der sidder med det daglige ansvar for virksomhedens kommunikation, salg, marketing og service på jeres digitale kanaler. Dit erfaringsniveau er ikke afgørende, men du skal være drevet af ønsket om, at udfordre virksomhedens digitale vaner - både strategisk, taktisk og operationelt. 
 
Undervisning og undervisningsmateriale:
Undervisningen er tilpasset erfaringsniveau og branchesammensætning på det enkelte hold, og afvikles som en blanding mellem teori, praksis, simuleringer, cases og øvelser.   
På første undervisningsdag får du udleveret bøger og undervisningsmaterialer. Vi anbefaler, at du medbringer din egen computer eller tablet til undervisningen. 
 
 
Underviseren:
Anders Hingeberg: Anders er medforfatter til bogen ”Online Markedsføring – den store grundbog” og medejer af kursusfabrikken.dk. Han har siden 2011 beskæftiget sig med online markedsføring, online forretningsudvikling og undervist virksomheder i at udnytte og maksimere deres potentiale online. Med i bagagen har han en MA. i Corporate Communication, samt en række Google certificeringer inden for AdWords og Analytics.
 
Litteratur: 
Som deltager på uddannelsen modtager du bogen "Online Markedsføring - Den store Grundbog (værdi kr. 495,-). Bogen er en praktisk og operationel lærebog og guide til de værktøjer, metoder og programmer, som du bliver undervist og trænet i på uddannelsen. Bogen er målrettet virksomheder, selvstændige og studerende og er skrevet af Anders Hingeberg, Jakob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen, som er eksperter inden for online markedsføring. 
 
Eksamen og certificering: 
Forløbet afsluttes med en kort skriftlig synops og et mundtligt forsvar, typisk baseret på egen virksomhed. Forløbet "Diplom i Digital Marketing" er akkrediteret med 5 ECTS point på diplom niveau. 
 
Pris (ekskl. moms): 
Medlemmer af Dansk Markedsføring kr. 17.995,- 
Øvrige kr. 19.995,- 
Prisen inkluderer undervisning, fuld forplejning, undervisningsmateriale, certificering og eksamen.  
 
Tilskudsmuligheder: 
Et akkrediteret forløb giver din virksomhed mulighed for at få dækket en del af deltagergebyret via Statens Voksen Uddannelse (SVU) og kompetencefonde. 

Tidspunkt

Onsdag 5. september 2018 (Kl. 08.30-16.00)2018-09-05 08:30:002018-09-05 04:00:00Europe/CopenhagenUddannelse: Digital Marketing Professional (Kbh.)Digital Marketing Professional er et akkrediteret og skræddersyet uddannelsesforløb i digital marketing med professional certificering i Google Analytics. Kravet til at kunne levere nye unikke oplevelser på kunderejsen stiger dag for dag, og kompleksiteten i data, teknologier og muligheder er eksploderet. Værktøjskassen for dig som marketingprofessionel er enorm og det optimale mix kræver stor indsigt i de strategiske manøvrer, taktiske virkemidler og den praktiske eksekvering. Men frem for alt er din succes betinget af viljen og modet til at turde teste, eksperimentere og lære, mens flyvemaskinen er i luften. Med et akkrediteret diplomforløb i Digital Marketing få du teori, og praktisk træning til at navigere efter det digitale marketingkompas, så du altid finder den mest optimale rute på rejsen fra strategi tilNordre Fasanvej 113-115, 1. sal, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring og Erhvervsakademi Aarhus
Onsdag 12. september 2018 (Kl. 08.30-16.00)2018-09-12 08:30:002018-09-12 04:00:00Europe/CopenhagenUddannelse: Digital Marketing Professional (Kbh.)Digital Marketing Professional er et akkrediteret og skræddersyet uddannelsesforløb i digital marketing med professional certificering i Google Analytics. Kravet til at kunne levere nye unikke oplevelser på kunderejsen stiger dag for dag, og kompleksiteten i data, teknologier og muligheder er eksploderet. Værktøjskassen for dig som marketingprofessionel er enorm og det optimale mix kræver stor indsigt i de strategiske manøvrer, taktiske virkemidler og den praktiske eksekvering. Men frem for alt er din succes betinget af viljen og modet til at turde teste, eksperimentere og lære, mens flyvemaskinen er i luften. Med et akkrediteret diplomforløb i Digital Marketing få du teori, og praktisk træning til at navigere efter det digitale marketingkompas, så du altid finder den mest optimale rute på rejsen fra strategi tilNordre Fasanvej 113-115, 1. sal, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring og Erhvervsakademi Aarhus
Onsdag 19. september 2018 (Kl. 08.30-16.00)2018-09-19 08:30:002018-09-19 04:00:00Europe/CopenhagenUddannelse: Digital Marketing Professional (Kbh.)Digital Marketing Professional er et akkrediteret og skræddersyet uddannelsesforløb i digital marketing med professional certificering i Google Analytics. Kravet til at kunne levere nye unikke oplevelser på kunderejsen stiger dag for dag, og kompleksiteten i data, teknologier og muligheder er eksploderet. Værktøjskassen for dig som marketingprofessionel er enorm og det optimale mix kræver stor indsigt i de strategiske manøvrer, taktiske virkemidler og den praktiske eksekvering. Men frem for alt er din succes betinget af viljen og modet til at turde teste, eksperimentere og lære, mens flyvemaskinen er i luften. Med et akkrediteret diplomforløb i Digital Marketing få du teori, og praktisk træning til at navigere efter det digitale marketingkompas, så du altid finder den mest optimale rute på rejsen fra strategi tilNordre Fasanvej 113-115, 1. sal, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring og Erhvervsakademi Aarhus
Onsdag 26. september 2018 (Kl. 08.30-16.00)2018-09-26 08:30:002018-09-26 04:00:00Europe/CopenhagenUddannelse: Digital Marketing Professional (Kbh.)Digital Marketing Professional er et akkrediteret og skræddersyet uddannelsesforløb i digital marketing med professional certificering i Google Analytics. Kravet til at kunne levere nye unikke oplevelser på kunderejsen stiger dag for dag, og kompleksiteten i data, teknologier og muligheder er eksploderet. Værktøjskassen for dig som marketingprofessionel er enorm og det optimale mix kræver stor indsigt i de strategiske manøvrer, taktiske virkemidler og den praktiske eksekvering. Men frem for alt er din succes betinget af viljen og modet til at turde teste, eksperimentere og lære, mens flyvemaskinen er i luften. Med et akkrediteret diplomforløb i Digital Marketing få du teori, og praktisk træning til at navigere efter det digitale marketingkompas, så du altid finder den mest optimale rute på rejsen fra strategi tilNordre Fasanvej 113-115, 1. sal, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring og Erhvervsakademi Aarhus
Onsdag 3. oktober 2018 (Kl. 08.30-16.00)2018-10-03 08:30:002018-10-03 04:00:00Europe/CopenhagenUddannelse: Digital Marketing Professional (Kbh.)Digital Marketing Professional er et akkrediteret og skræddersyet uddannelsesforløb i digital marketing med professional certificering i Google Analytics. Kravet til at kunne levere nye unikke oplevelser på kunderejsen stiger dag for dag, og kompleksiteten i data, teknologier og muligheder er eksploderet. Værktøjskassen for dig som marketingprofessionel er enorm og det optimale mix kræver stor indsigt i de strategiske manøvrer, taktiske virkemidler og den praktiske eksekvering. Men frem for alt er din succes betinget af viljen og modet til at turde teste, eksperimentere og lære, mens flyvemaskinen er i luften. Med et akkrediteret diplomforløb i Digital Marketing få du teori, og praktisk træning til at navigere efter det digitale marketingkompas, så du altid finder den mest optimale rute på rejsen fra strategi tilNordre Fasanvej 113-115, 1. sal, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring og Erhvervsakademi Aarhus
Onsdag 24. oktober 2018 (Kl. 09.00-12.00)2018-10-24 09:00:002018-10-24 12:00:00Europe/CopenhagenUddannelse: Digital Marketing Professional (Kbh.)Digital Marketing Professional er et akkrediteret og skræddersyet uddannelsesforløb i digital marketing med professional certificering i Google Analytics. Kravet til at kunne levere nye unikke oplevelser på kunderejsen stiger dag for dag, og kompleksiteten i data, teknologier og muligheder er eksploderet. Værktøjskassen for dig som marketingprofessionel er enorm og det optimale mix kræver stor indsigt i de strategiske manøvrer, taktiske virkemidler og den praktiske eksekvering. Men frem for alt er din succes betinget af viljen og modet til at turde teste, eksperimentere og lære, mens flyvemaskinen er i luften. Med et akkrediteret diplomforløb i Digital Marketing få du teori, og praktisk træning til at navigere efter det digitale marketingkompas, så du altid finder den mest optimale rute på rejsen fra strategi tilNordre Fasanvej 113-115, 1. sal, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring og Erhvervsakademi Aarhus

Kursuspris

  • Medlempris Kr 17 995,00 (Kr 22 493,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 19 995,00 (Kr 24 993,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113-115, 1. sal, 2000 Frederiksberg

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring og Erhvervsakademi Aarhus

4 Gode grunde

  1. Konkret og brugbar viden om de digitale marketingdiscipliner og deres strategiske potentiale.
  2. Et et akkrediteret uddannelsesforløb som giver 5 ECTS point + en officiel certificering i Google Analytics
  3. Indsigt i datadrevet marketing, hvor du bliver klædt på til at forstå dine kunders adfærd og målrette dine marketingaktiviteter ved at analysere data.
  4. Redskaber til at kunne stille krav til både interne og eksterne samarbejdspartnere og give dem et kvalificeret modspil.