Søndag 20. april 2014

Søgefelt

Foreninger

Vidste du, at rigtig mange medlemmer i Huset Markedsføring har lavet faglige fælleskaber indenfor deres specialer – f.eks. CRM, sponsor/eventmarkedsføring, onlinemarkedsføring og kvalitative analysemetode. Klubberne organiserer mange forskellige mødeaktiviteter og skriver indlæg til bladet og web.

Vidste du, at det er gratis for medlemmer at deltage i klubberne og at hver klub ledes af en bestyrelsen, som vælges blandt medlemmerne på et årsmøde. Vidste du, at vi i Huset Markedsføring meget gerne vil samle de forskellige branche- og interesseorganisationer, så vi dyrker hinandens synergier og skaber merværdi - det sker allerede sammen med IAA (International Advertising Association), ADDA (Association of Danish Digital Agencies) og DAF (Dansk Annoncørforening). Ønsker du at blive mere involveret i et de mange frivillige tilbud, som du ser på de næste sider, er du mere end velkommen til at kontakte klubberne og foreningerne direkte. Synes du, at vi mangler nogle tilbud - og kunne du tænke at starte en ny klub, er du mere end velkommen til at kontakte Michael Raffnsøe (mr@markedsforing.dk).

Medlemmerne af Huset Markedsføring fordeler sig således:

55 pct er CEOs, direktører, chefer eller ejere
39 pct er specialister uden medarbejderansvar
6 pct er assistenter mv.

 

Hvor ofte klikker du på en banner-reklame?