Fredag 1. juli 2016

Dine specialiseringsklubber og brancheforeninger

 

I Dansk Markedsføring møder du mennesker med samme faglige specialisering som dig selv

Vidste du, at rigtig mange medlemmer i Dansk Markedsføring har lavet faglige fælleskaber indenfor deres specialer – f.eks. CRM, sponsor/eventmarkedsføring, onlinemarkedsføring og kvalitative analysemetode. Klubberne organiserer mange forskellige mødeaktiviteter og skriver indlæg til bladet og web.

 

Dansk Markedsføring er fuld af faglige underforeninger og tilknyttede brancheforeninger

Vidste du, at det er gratis for medlemmer at deltage i klubberne og at hver klub ledes af en bestyrelsen, som vælges blandt medlemmerne på et årsmøde. Vidste du, at vi i Dansk Markedsføring meget gerne vil samle de forskellige branche- og interesseorganisationer, så vi dyrker hinandens synergier og skaber merværdi - det sker allerede sammen DAF (Dansk Annoncørforening). Ønsker du at blive mere involveret i et de mange frivillige tilbud, som du ser på de næste sider, er du mere end velkommen til at kontakte klubberne og foreningerne direkte. Synes du, at vi mangler nogle tilbud - og kunne du tænke at starte en ny klub, er du mere end velkommen til at kontakte adm. direktør Thomas Wahl, tw@markedsforing.dk