custom add this

Image: 
Titel:
Aarhus: Kunsten at skrive magiske tekster
Body: 

Denne afholdelse i Aarhus er aflyst og vi henviser til afholdelse i København d. 15. November

Lær at skrive tektster, der sælger..
Er det dig, der forfatter teksten til jeres website, nyhedsbreve, salgsbreve, brochurer og andet markedsføringsmateriale? Og oplever du, at det kan være vanskeligt at skrue teksterne sammen, så de fanger læserens interesse, udløser respons – og øger salget?

Dette kursus afholdes også i København d. 15. November

Så er dette intensive kursus noget for dig!

Dine kunder bliver hver dag eksponeret for tusindvis af marketingbudskaber både offline og online. Og alt tyder på, at de senere års eksplosive vækst i informationsmængden fortsætter himmelflugten i fremtiden. Så hvordan trænger du igennem støjen med succes – og skriver en god tekst, der ikke alene fænger, men også motiverer og sælger?

Svaret får du på kurset her, hvor du bliver trænet i kunsten at skrive tekster, der sælger. Kurset tager udgangspunkt i de kreative tekstopgaver, virksomhedens marketing- og kommunikationsfolk står over for i hverdagen. Du får viden om, hvad der kendetegner den gode salgstekst – og hvordan du opbygger og trimmer den, så du fanger læsernes opmærksomhed og udløser respons.

Programmet er krydret med eksempler, praktiske øvelser og masser af ’take-aways’. Og du får rig mulighed for at afprøve de teknikker og værktøjer, du bliver præsenteret for i løbet af dagen.

Som deltager lærer du bl.a. om:

  • Hvordan du skriver salgstekster, der fænger, motiverer … og sælger
  • Hvilke byggestene, du skal inkludere i dine salgstekster – og hvordan du bruger dem rigtigt
  • Den optimale måde at opbygge din salgstekst på
  • Hvordan du skaber flow i din salgstekst fra start til slut
  • Hvad du er nødt til at vide om dine læsere – og hvordan du ’connecter’ med dem
  • Hvilke ingredienser der gør dit tilbud uimodståeligt
  • Hvordan du nemt finder dit centrale budskab
  • Hvordan du bruger salgspsykologi og emotionelle triggers etisk og effektivt
  • Hvilke ord du skal krydre dine tekster med for at vække interesse
  • De 6 ’psykologiske knapper’ du skal kende for at mestre overtalelsens kunst– og hvordan du trykker rigtigt på dem
  • Hvordan du skaber en effektiv teasertekst
  • Hvordan du skriver bullets, der vækker interesse og købelyst hos læseren
  • Sprog og ord der trigger respons hos dine kunder
  • Tekstforfatterens hemmeligheder og ’beskidte’ tricks
  • 9 skabeloner til fængende overskrifter
  • Hvordan du bliver mere effektiv i skriveprocessen
  • Og meget mere …
     

Udbytte: 
Kurset giver dig en række konkrete værktøjer, indsigter og teknikker til at gøre dine salgstekster endnu bedre, så du trænger igennem til din målgruppe, øger responsen - og skaber bedre resultater.

Målgruppe:
Kurset henvender sig til dig, der arbejder med sælgende tekster i marketing-, salgs- eller kommunikationsafdelingen – og som mangler grundlæggende færdigheder i at skrive og opbygge gode salgstekster til offline- og online-medier.

Kurset afholdes også d. 15. november 2017 i København - læs mere her

 

Lidt om underviseren:

Rikke Moos
 er tekstforfatter, forfatter og foredragsholder. Hun startede som selvstændig i 2003 – og har lige siden hjulpet en lang række virksomheder og iværksættere med at skabe succes med ord – og tiltrække flere kunder via skarpe salgstekster, nyhedsbreve, bøger – og et hav af kurser og workshops. Rikke Moos er uddannet cand.polit fra Københavns Universitet og har eksamen i webkommunikation fra IT-Universitetet. Derudover har hun 9 års praktisk erfaring med ledelse, projektledelse, kommunikation og markedsføring fra ansættelser i reklame- og it-branchen.

Tidspunkt

Onsdag 8. november 2017 (Kl. 09.00-16.00)

Kontaktperson

Sted

  • Centralt i Aarhus

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

Relaterede artikler