Mandag 27. juni 2016
Shop Værktøjskurser Digital markedsføringsret: Sociale medier, behavioral og permission marketing
Digital markedsføringsret: Sociale medier, behavioral og permission marketing

Markedsføringsret i dag drejer sig om grænseoverskridende tiltag, it-baserede og uigennemskuelige aktiviteter, der i vidt omfang gør brug af persondata. Men tager lovgivningen højde for dette? Og hvordan ved du præcis, hvad der er tilladt?

 

Arrangementet fokuserer på nutidige og fremtidige markedsføringsretlige udfordringer, f.eks.:

- Datamining og behavioral marketing

- Markedsføring via sociale medier

- Permission marketing

 

På seminaret får du svar på følgende spørgsmål:

- Hvilke data du må bruge i din markedsføring?

- Hvornår skal der permission til at markedsføre via sociale medier?

- Hvor er de juridiske gråzoner inden for digital markedsføring?

 

Underviser:

Frank Bøggild, advokat og partner hos advokatfirmaet Kromann Reumert, er ekspert i IP-ret, især markedsføringsret, varemærkeret, produktefterligninger, designret, erhvervshemmeligheder, forbrugerret og forhold om forhandlere, agenter og franchising. 

  • Dato

    • Mandag d. 28. november kl. 14:00

    Sted

    Kromann Reumert, Sundkrogsgade 5, 2100 København Ø

    Pris

    Medlempris Kr 595,00 (Kr 743,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 1 095,00 (Kr 1 368,75 inkl moms)

    Arrangeret af

    Huset Markedsføring
    For mere information kontakt projektleder Lone Nordby på ln@markedsforing.dk eller telefon: 3814 6575