Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

custom add this

Image: 
Titel:
Aarhus: Digital markedsføringsret: Sociale medier, behavioral og permission marketing
Body: 

Ny markedsføringslov på vej, ny persondataforordning og alt det hotte om digital markedsføringsret 2017

 

Erhvervs- og Vækstministeren har haft et forslag til ny markedsføringslov i høring, og forslaget forventes at blive til en ny markedsføringslov, der vil træde i kraft den 1. juli 2017. Samtidig kender vi nu den vedtagne persondataforordning, der vil gælde fra maj 2018.

 

Hvad betyder de nye regler for din virksomhed, især for digital markedsføring og permission marketing? Få en need-to-know-update om gældende ret i dag og i morgen med fokus på grænseoverskridende tiltag, it-baserede og uigennemskuelige markedsføringsaktiviteter, der i vidt omfang gør brug af persondata, f.eks: 

  • Hvad er hovedindholdet af forslaget til en ny markedsføringslov - hvor er stramningerne, og hvor er de nye muligheder?
  • Alle taler om den nye persondataforordning, men hvad betyder den for fx fremtidens direct markedsføring, datamining og behavioral marketing?
  • Hvad er gældende ret omkring permission marketing og markedsføring via sociale medier, og hvad stiller du op med de juridiske gråzoner inden for digital markedsføring?

 

Underviser:

Frank Bøggild, advokat og partner hos advokatfirmaet Kromann Reumert, er ekspert i IP-ret, især markedsføringsret, varemærkeret, produktefterligninger, designret, erhvervshemmeligheder, forbrugerret og forhold om forhandlere, agenter og franchising. 

 

Kurset afholdes også den:

Tidspunkt

Onsdag 20. september fra 14.00 - 16.302017-09-20 02:00:002017-09-20 04:30:00Europe/CopenhagenAarhus: Digital markedsføringsret: Sociale medier, behavioral og permission marketingNy markedsføringslov på vej, ny persondataforordning og alt det hotte om digital markedsføringsret 2017 Erhvervs- og Vækstministeren har haft et forslag til ny markedsføringslov i høring, og forslaget forventes at blive til en ny markedsføringslov, der vil træde i kraft den 1. juli 2017. Samtidig kender vi nu den vedtagne persondataforordning, der vil gælde fra maj 2018. Hvad betyder de nye regler for din virksomhed, især for digital markedsføring og permission marketing? Få en need-to-know-update om gældende ret i dag og i morgen med fokus på grænseoverskridende tiltag, it-baserede og uigennemskuelige markedsføringsaktivitKromann Reumert, Rådhuspladsen 3, 8000 Aarhus CKromann Reumert / Dansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 795,00 (Kr 993,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 1 295,00 (Kr 1 618,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Kromann Reumert, Rådhuspladsen 3, 8000 Aarhus C

Arrangeret af

  • Kromann Reumert / Dansk Markedsføring

4 Gode grunde

  1. Få styr på den nye markedsføringslov som er på vej pr. 1. juli 2017
  2. Lær hvornår der skal permission til at markedsføre via sociale medier
  3. Forstå de juridiske gråzoner inden for digital markedsføring
  4. Få styr på hvilke data du må bruge i din markedsføring

Relaterede artikler