Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

custom add this

Image: 
Titel:
Aarhus: Google Analytics og SEO
Body: 

Kursus med udgangspunkt i dit eget site
Du arbejder med dine egne mål, kigger på din egen webstatistik i Google Analytics og søgemaskineoptimerer dit eget indhold – og du får fif og feedback undervejs. Kurset løber over to dage. Dag 1 handler om webstatistik i Google Analytics og dag 2 handler om søgemaskineoptimering. Kurset veksler mellem oplæg og øvelser – og der er selvfølgelig afsat tid til spørgsmål undervejs.

Det får du ud af kurset
Google Analytics – Program for dag 1

  • Lær at identificere de gode besøg på dit website
  • Indsigt i mulighederne med Google Analytics
  • Konkrete erfaringer med at finde de data, der er vigtige for dig, i Google Analytics
  • Konkrete erfaringer med at opsætte betjeningspaneler i Google Analytics

SEO – Program for dag 2

  • Indsigt i Googles regler ift. opbygning af websites
  • Konkrete værktøjer til søgemaskineoptimering
  • Indføring i søgeordsstrategi
  • Konkrete værktøjer til søgeordsstrategi
  • Værktøjer til og erfaring med at skrive søgemaskineoptimeret tekst til web

Opfølgende sparringsmøde
Et par uger efter kurset afholder vi en times opfølgende sparringsmøde, hvor du får mulighed for, alene med underviser, at gå mere i dybden med lige præcis de aspekter af Google Analytics og søgemaskineoptimering, der er vigtige for dig. Tidligere deltagere har fx sparret med os om opsætning af betjeningspaneler, implementering af værktøjer og koncepter der understøtter lige præcis de mål, de har med deres website.

Praktisk info om kurset

  • Undervisningen i Google Analytics foregår på engelsk
  • Google Analytics  Niveau: Lidt eller noget kendskab til Google Analytics og/eller søgemaskineoptimering
  • Typiske deltagere: Webredaktører, kommunikations- og marketingansatte samt andre der leverer indhold til web
  • Antal deltagere: Maks. 8 personer
  • Afmelding: Indtil 2 uger før kursusstart. Herefter er tilmelding bindende, men du er naturligvis velkommen til enten at overdrage din plads til en kollega eller skifte kursusdato
  • Prisen inkluderer forplejning for begge dage

Tidspunkt

Tirsdag 28. marts fra 09.00 - Onsdag 29. marts 16.00

Kontaktperson

Sted

  • Peytz & Co., Frederiksgade 74E, 8000 Aarhus C, Danmark

Partnere

  • Kurset udbydes i samarbejde med:

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring og Peytz & Co.

    For yderligere oplysninger kontakt projektchef Jacob Schack Iversen på email jsi@markedsforing.dk eller telefon 30549220

Relaterede artikler