custom add this

Image: 
Titel:
Aarhus: Google Tag Manager
Body: 

Vil du gerne lære at tracke clicks, køb og formularindsendelser i Google Analytics? På dette kursus vil du lære at opsætte tracking til Google Analytics.

Kurset er skræddersyet til dig som arbejder med Google Analytics i hverdagen og ønsker selv at kunne opsætte tilpasset tracking. Det er også relevant for dig som bare gerne vil have en bedre forståelse for hvad Google Tag Manager er for en størrelse.

Kurset er praktisk orienteret, du får hands-on erfaring og lærer selv at opsætte tilpasset tracking til Google Analytics. Du får en grundlæggende forståelse af Google Tag Manager som værktøj: Hvad er det, hvad kan det og hvilke muligheder rummer det?

Efter kurset kan du:

  • Forstå Google Tag Manager: Hvad er det, hvad kan det, hvorfor bruge det?
  • Lær at opsætte tracking af clicks, køb og formularindsendelser.
  • Lær at teste og fejlsikre din tracking.
  • Få indblik i de mange muligheder du får med Google Tag Manager.
  • Få gode tips, tricks samt de bedste kilder til viden om Google Tag Manager.

Opfølgende sparringsmøde
Et par uger efter kurset afholder vi på Rentemestervej en times opfølgende sparringsmøde kun med dig. Her får du mulighed for at gå mere i dybden med lige præcis de spørgsmål og opsætninger i Google Tag Manager, der er vigtige for dig.

Praktisk info om kurset

  • Kurset foregår på engelsk
  • Niveau: Kendskab til Google Analytics. Evt. kendskab til HTML. Det er ikke nødvendigt at have installeret GTM på dit site for at kunne deltage.
  • Typiske deltagere: Webredaktører, kommunikations- og marketingansatte samt frontend udviklere der ønsker bedre forståelse af GTM.
  • Antal deltagere: Maks. 8 personer
  • Afmelding: Indtil 2 uger før kursusstart. Herefter er tilmelding bindende, men du er naturligvis velkommen til enten at overdrage din plads til en kollega eller skifte kursusdato
  • Prisen inkluderer forplejning

Forudsætninger:
Som deltager er det en fordel at have kendskab til HTML, men det er ikke et krav.

Tidspunkt

Torsdag 28. september 2017 (Kl. 09.00-16.00)2017-09-28 09:00:002017-09-28 04:00:00Europe/CopenhagenAarhus: Google Tag ManagerVil du gerne lære at tracke clicks, køb og formularindsendelser i Google Analytics? På dette kursus vil du lære at opsætte tracking til Google Analytics.Kurset er skræddersyet til dig som arbejder med Google Analytics i hverdagen og ønsker selv at kunne opsætte tilpasset tracking. Det er også relevant for dig som bare gerne vil have en bedre forståelse for hvad Google Tag Manager er for en størrelse.Kurset er praktisk orienteret, du får hands-on erfaring og lærer selv at opsætte tilpasset tracking til Google Analytics. Du får en grundlæggende forståelse af Google Tag Manager som værktøj: Hvad er det, hvad kan det og hvilke muligheder rummer det?Efter kurset kan du:Forstå Google Tag Manager: Hvad er det, hvad kan det, hvorfor bruge det?Lær at opsætte tracking af clicks, køb og formularindsendelser.Lær atFrederiksgade 74E, 8000 Aarhus C, DanmarkDansk Markedsføring og Peytz & Co.

Kursuspris

  • Medlempris Kr 3 500,00 (Kr 4 375,00 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 4 000,00 (Kr 5 000,00 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Peytz & Co.
    Frederiksgade 74E, 8000 Aarhus C, Danmark

Partnere

  • Kurset udbydes i samarbejde med:

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring og Peytz & Co.

Relaterede artikler